کد خبر: 20796
A

مردم نیاز به شورای شهر دارند نه شورای شهرداری

یک کاندیدای شورای شهر تهران می گوید : مردم از دعوای شهرداری و د.ولت و عدم تعامل این دو نهاد بزرگ خسته شده اند و یکی از اهداف بنده برای ورود به عرصه انتخابات شورای شهر تهران ایجاد تعامل بین شهرداری و دولت است .


مردم نیاز به شورای شهر دارند نه شورای شهرداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،دلاور صیامی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار افزود: شورای شهر یک نهاد تصمیم گیرو برنامه ساز است و شهرداری موظف به اجرای مصوبات و برنامه های شورا می باشد اما در دوره گذشته کمتر شاهد چنین امری بودیم و به دلیل دو قطبی بودن شورا و عدم حضور نیروهای متخصص،‌شهرداری عملا راه خودش را می رفت و شورا هم دگیر اختلافات خود بودند. این رویه به تهران و به مردم تهران آسیب رساند درحالیکه اگر شورای شهر با حضور افراد متخصص شکل بگیرد هرچندکه اختلاف عقیده داشته باشند ولی چون نمیتوانند غیر تخصصی حرف بزنند و عمل کنند اوضاع و احوال به مراتب بهتر ازاین خواهد شد.

وی افزود: از این اختلافات اعضای شورا،‌ شهرداری بهترین فرصت طلبی را کرد و مردم احساس کردند که شهرداری نیازی به شورا نمی بیند. درحالیکه مردم شورای شهرداری نمی خواهند بلکه شورای شهر می خواهند و این در حالی اتفاق می افتد که خود مردم در انتخاب افراد و فرستادن آنها به شورا به تخصص و سوابق آنها نگاه کنند نه جریان سازی ها و موج سواری افرادی که بلدند چگونه از فضاها استفاده کنند.

صیامی که سابقه ۱۴ سال بازرسی در شهرداری را دارد گفت: دراین مدت به عنوان یک بازرس مسائل زیادی دیدم و گزارش کردم و اینجا چون الان بحث انتخابات است نمیخواهم به این قضایا ورود کنم. اما یقینا این ۱۴ سال سابقه بازرسی کمک زیادی به من خواهد کرد تا نماینده خوبی برای مردم باشم.

وی که از سوی هردو طیف هوادارایی دارد و برای همین در دولیست متفاوت دیده می شود افزود: البته من خودم عقیده دارم که مردم علاوه بر لیست ها ،‌به افراد متخصص هم توجه داشته باشند و چون من خودم را مستقل می دانم تقاضا می کنم حتما به افراد مستقل نگاه کنند تا اتفاقی که ۴ سال پیش افتاد و یکسری افراد با توسل به همین لیست ها خیلی راحت وارد شورا شدند چنین اتفاقی نیوفتد و متخصصین وارد شورای شهر شوند_ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر