کد خبر: 20825
A

سعید جلیلی وعده‎های دولت را "دروغ" خواند

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت با وعده های دروغین سعی در گمراه کردن مردم دارد و شما مردم هستید که باید وعده های انجام نشده این دولت را مطالبه گری کنید.

سعید جلیلی وعده‎های دولت را "دروغ" خواند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛  سعید جلیلی در مسجد جامع کهنوج افزود: دولت قول داد تا راه حلی را پیش گیرد که مشکلات اقتصادی مردم حل شود و شعار آنها بر این اساس بود که با برقراری ارتباط با کشورهای دیگر می توانند به نتایج خوبی برسند، آنها قول دادند که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی، آیا الان این چرخ ها می چرخد؟

وی گفت: این در حالی است که براساس اظهارات دولتمردان، آمریکا به این قرارداد پایبند نبوده از طرفی اقتصاد کشور هم به خوبی نتیجه نگرفته است.  این دولت به جای اینکه کارنامه ای از گذشته خود بیان کند بیشتر به بیان آینده و چهار سال دیگر می پردازد و با مردم هراسی می گویند ای مردم می خواهند بین شما دیوار بکشانند.

وی بیان کرد: مردم شغل می خواهند نه آواز پخش شده از صدا سیما را، باید ماشین دولت به سمت خدمتگزاری پیش رود و نباید با وعده های دروغین مردم را گمراه کرد.

وی گفت: دولت همواره بیان می کند که ای مردم می خواهند فضای مجازی را از شما بگیرند، بهتر است گزارش دهید که دولت الکترونیک چقدر پیش رفته و این در حالی است که کشور هند 80 میلیارد تومان از فضای مجازی کسب درآمد دارد و درآمد دولت الکترونیک در کشور ما از فضای مجازی صفر است.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر