کد خبر: 20827
A

پور علی مطلق: نماینده نامزدها می توانند در ستاد انتخاباتی کشور حضور یابند

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بیش از 63 هزار و 429 شعبه اخذ رای در سراسر کشور وجود دارد گفت: همه ملزومات وا قلام مورد نیاز انتخابات به سراسر کشور فرستاده شده است و هیج مشکلی از این بابت نداریم.

پور علی مطلق: نماینده نامزدها می توانند در ستاد انتخاباتی کشور حضور یابند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی پورعلی مطلق در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه در مجموع 1060 هیئت اجرایی درشهرستان‌ها و بخش‌ها داریم اظهار کرد: بیشترین شعب اخذ رای مربوط به استانهای تهران خراسان رضوی و مازندران و کمترین شعب در استانهای قم ایلام و قزوین است.

وی در ادامه گفت: برای انتخابات میان دوره ای مجلس درچهار حوزه انتخابیه، 94 نفر رقابت می‌کنند.

پورعلی مطلق  در خصوص ساعت پایان تبلیغات انتخابات تصریح کرد: ساعت شروع اخذ رای 8 صبح است و ساعت پایان تبلیغات 24 ساعت قبل از شروع انتخابات یعنی 8 روز پنجشنبه خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تصمیم وزیر کشور در کلیه شعب اخذ رای بازرس وجود دارد، 2 الی 3 نفر نیز محافظ سر صندوق رای هستند و شورای نگهبان یا هیات‌های نظارت نیز می‌توانند نفراتی را در شعب اخذ رای بگذارند که میانگین این تعداد همیشه 3 الی 4 نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: نامزدها هم می توانند در شعب اخذ رای نماینده داشته باشند آنها نمایندگان خود را به ما معرفی کرده اند و ما هم کارت آنها را برای حضور در شعب آماده می کنیم. نماینده نامزدها می توانند در روز  انتخابات در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و حتی ستاد انتخابات کشورحضور پیدا کنند و از فرآیند انتخابات مطلع باشند  و مباحثی که دارند به ما بگویند تا ما آنها را دنبال کنیم.ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر