کد خبر: 20831
A

روحانی به آذری‌زبان‌ها: دوم خرداد 76 را تکرار کنید / برای بعضی امور حاضرم دهها بار دست رهبری معظم انقلاب را ببوسم

حسن روحانی در جمع پرشور مردم تبریز، گفت: می توانید کسی را انتخاب کنید که جان میلیون ها انسان را به خطر می اندازد و می توانید کسی را انتخاب کنید که حیات میلیون ها نفر را حفظ کند.

روحانی به آذری‌زبان‌ها: دوم خرداد 76 را تکرار کنید / برای بعضی امور حاضرم دهها بار دست رهبری معظم انقلاب را ببوسم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن روحانی در جمع مردم تبریز با بیان این جمله که « ترکی یک زبان نیست؛ یک روحیه استوار است؛ درود من به مردم بلندآوازه تبریز»، گفت: سلام بر شما مردم که در 29 اردیبهشت 96، دوم خرداد 76 را تکرار خواهید کرد.

او ادامه داد: می توانید کسی را انتخاب کنید که جان میلیون ها انسان را به خطر می اندازد و می توانید کسی را انتخاب کنید که حیات میلیون ها نفر را حفظ کند.

این کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، در ادامه صحبت‌هایش گریزی به نجات دریاچه ارومیه زد و گفت: اگر دریاچه ارومیه خشک شده، طوفان نمک همه ی منطقه را فرا می گرفت و مردم ناچار به مهاجرت می شدند.

روحانی تاکید کرد:از اول کار این دولت هرکس می خواست در آذربایجان بیاید و سرمایه گذاری کند، منتظر دو چیز بود. دیشب از آقای استاندار موکدا پرسیدم او گفت دقیقا همین جور است: اول منتظر تحقق برجام و شکسته شدن تحریم ها بودند و دوم اینکه می خواستند ببینند دریاچه ارومیه می ماند یا نه. اگر دریاچه روز به روز به سمت خشکی مطلق می رفت هیچ سرمایه گذار داخلی و خارجی و حتی سرمایه گذارانی که در تبریز و ارومیه بودند، مجبور بودند کار خود را جمع کنند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر