کد خبر: 20841
A
یک عضو جمنا به دیده بان ایران خبر داد:

در جلسه امشب درباره ائتلاف رئیسی و قالیباف تصمیم گیری می کنیم / جوکار: روحانی باید برود

در همین رابطه «محمد صالح جوکار» عضو شورای مرکزی جمنا با تایید خبر برگزاری جلسه امشب اعضای جمنا به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنا به حساسیت موجود و شرایط خاصی که در کشور برقرار است، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تصمیم گرفته است که در جلسه امشب خود درباره انصراف و یا ماندن دو نامزد عضو این جبهه تصمیم گیری نماید.

 در جلسه امشب درباره ائتلاف رئیسی و قالیباف تصمیم گیری  می کنیم  / جوکار: روحانی باید برود

دیده بان ایران_محمود اکبری کیا: صبح امروز و در فاصله چهار روز مانده به روز برگزاری انتخابات، خبرهایی مبنی بر رایزنی برخی از اصولگرایان برای کناره گیری یکی از دو نامزد جبهه نیروهای مردمی انقلاب منتشر شد که حکایت از این داشت که با توجه به بررسی آخرین نظرسنجی ها صورت گرفته و افت شدید آرای شهردار تهران؛ اصولگرایان در صدد راضی کردن او برای کناره گیری از انتخابات هستند. تصمیمی که گفته می شود قرار است امشب در جلسه اعضای این جبهه درباره آن بحث و بررسی شود.

در همین رابطه «محمد صالح جوکار» عضو شورای مرکزی جمنا با تایید خبر برگزاری جلسه امشب اعضای جمنا به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنا به حساسیت موجود و شرایط  خاصی که در کشور برقرار است، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تصمیم گرفته است که در جلسه امشب خود درباره انصراف و یا ماندن دو نامزد عضو این جبهه تصمیم گیری نماید.

جوکار همچنین ادامه داد: هر چیزی که شرایط حکم کند و بر پایه عقلانیت باشد همان تصمیم گیری می شود. 

عضو شورای مرکزی جمنا در پایان گفت: روحانی نباید باشد چرا که ادامه این دولت شرایط کشور را بحرانی خواهد کرد و یک تحول را در حوزه مدیریت و برنامه ریزی شاهد باشیم.

گفتنی است پیش از این محمدباقر قالیباف با رد شایعه خبر انصرافش اعلام کرده بود که قصد کناره گیری از رقابت انتخابات ریاست جمهوری  را ندارد. همچنین ابراهیم رییسی هم پیشتر در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره انصرافش به نفع شهردار تهران گفته بود: نیامده ام که انصراف بدهم.!!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر