کد خبر: 20889
A

حمایت سید احمد هاشمی نژاد از حسن روحانی

سید احمد هاشمی نژاد، مشاور سابق رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حسن روحانی حمایت کرد.

حمایت سید احمد هاشمی نژاد از حسن روحانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،سید احمد هاشمی نژاد، مشاور سابق رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حسن روحانی حمایت کرد.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ملت شریف ایران بار دیگر در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته ایم.انتخابات ۲۹ اردیبهشت مسیر حرکت آتی انقلاب را رقم خواهد زد.

بدون شک حضور پرشور شما و رای به روحانی باعث تداوم راهی امید بخش و شور آفرین خواهد بود و تکمیل راهی که در سال ۹۲ با درایت انتخاب کرده اید و در مقابل عدم حضور شما و کاهش مشارکت شما و بی تفاوتی در تعیین سرنوشت خود باعث روی کار آمدن انحصار طلبان و تمامیت خواهان که اعتقادی به مردمسالاری و آزادی بیان ندارند خواهد شد. اینک که با یاری خداوند و رای شما مردم ، دولت تدبیر و امید کشور را از گردنه های خطرناک عبور داده و طلیعه صبح امید نزدیک شده است این دستاورد بزرگ نیاز به حمایت و حراست دارد. اقای هاشمی همیشه می گفت که دولت آقای روحانی مظلوم هست و با این همه خدمات ارزنده مورد حمله و بی مهری قرار گرفته است باید به روحانی و تیم دولت خصوصا تیم مذاکره کننده هسته ای دست مریزاد گفت زیرا انها در دو جبهه جنگیدند در صحنه بین المللی و با منتقدین لجوج و دلواپسان داخلی و سرانجام موفق شدند تا سایه جنگ و تحریم را از سر ملت ایران بردارند.

ملت شریف ایران

آگاه باشید راهی که از سال ۹۲ آغاز شده است جز با حضور میلیونی و مشارکت حداکثری تمامی ملت شریف و آزاده ایران پای صندوق های رای و تکرار رای به دکتر روحانی برای حاکم شدن تدبیر و عقلانیت بر راس قوه اجرایی کشور میسر نخواهد شد.

فراموش نمی کنیم که توصیه آیت الله هاشمی ره حمایت از دکتر روحانی بوده است. بنابراین اینجانب ضمن اعلام حمایت مجدد خود از دکتر روحانی همه مردم ایران را به شرکت در انتخابات و رای به دکتر حسن روحانی و نیز لیست اصلاح طلبان در شورای شهر تهران و تعیین سرنوشت خود دعوت میکنم.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر