کد خبر: 20910
A

حاشیه‌هایی از سفرهای انتخاباتی روحانی

سفرهای انتخاباتی امروز حسن روحانی با دلجویی به زبان تُرکی از روحانی در همایش انتخاباتی هواداران او در تبریز همراه بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه) نیز مانند روز گذشته با انجام دو سفر انتخاباتی در جمع هواداران تُرک و مازنی خود به سخنرانی پرداخت.

وی که شب گذشته وارد تبریز شده بود، صبح امروز با همراهی محمدرضا نعمت زاده و محمد نهاوندیان و همچنین محسن مهرعلیزاده در مجموعه ورزشی شهید پور شریفی  به جمع حامیان خود پیوست.

در این تجمع سبز و بنفش پوشان حامی روحانی با سر دادن شعار های «یاشاسین روحانی٬ یاشاسین آذربایجان»٬ «روحانی٬ روحانی٬ حمایتت می‌کنیم»٬ «روحانی دوستت داریم» و «خاتمی زنده٬ روحانی پاینده باد» از او استقبال کردند.

تُرک زبانان آذربایجان شرقی در حمایت از تعدادی از کاندیداهای انتخابات سال ۸۸ شعارهایی سر دادند و خواستار انجام اقداماتی از سوی روحانی جهت تغییر وضعیت آن‌ها شدند که در واکنش به این شعار ها، روحانی اظهار کرد که «بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد»، این صحبت روحانی با استقبال تبریزی‌ها مواجه شد. آن‌ها با سر دادن شعار«عیبی یُخ، عیبی یُخ» از روحانی دلجویی کردند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز با بدرقه هواداران تُرک خود، تبریز را به مقصد ساری ترک کرد.

روحانی دومین سخنرانی انتخاباتی امروز خود را در مجموعه ورزشی شهید رسول حسینی ساری و در جمع مازنی‌های حامی تدبیر و امید انجام داد.

حامیان روحانی با سر دادن شعار هایی نظیر «آزادی اندیشه٬ گازانبری نمیشه»، «روحانی دوستت داریم» و «روحانی، اصلاحات، پیروز انتخابات» حمایت خود را او اعلام ‌کردند‌.

آنها همچنین در تشویق روحانی برای اظهاراتی که در آخرین مناظره انتخاباتی کاندیداها مطرح کرده بود، شعار «لوله، لوله» را سر دادند.

در این تجمع انتخاباتی بهداد سلیمی قهرمان وزرنه برداری کشورمان نیز حضور داشت.

 حسن روحانی شامگاه امروز، ساری را به سمت زنجان- دوازدهمین مقصد سفر انتخاباتی خود- ترک کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تا کنون در مجموع ۱۳ سخنرانی انتخاباتی در جمع هواداران خود در شهر های قزوین، کرمان، یزد، بندرعباس، ارومیه٬ همدان، کرمانشاه، تهران، خرم آباد، اصفهان، تبریز و ساری انجام داده است.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر