کد خبر: 20929
A

رئیس مجمع زنان اصلاح طلب: دولت دوازدهم با حضور روحانی به سمت پیشرفت حرکت می کند

رئیس مجمع زنان اصلاح طلب گفت: دولت دوازدهم با حضور روحانی ، یقینا به سمت رونق، پیشرفت و عدالت حرکت می کند.

رئیس مجمع زنان اصلاح طلب: دولت دوازدهم با حضور روحانی به سمت پیشرفت حرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ زهرا شجاعی ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم ادامه دهنده کار دولت یازدهم باشد که اگر چنین نباشد ما متاسف و نگران خواهیم شد.
وی تصریح کرد: دولت در دوره یازدهم در شرایطی تحویل داده شد که دست اندرکاران دولت یازدهم مجبور شدند در وهله اول کار آواربرداری را انجام دهند، ‌سپس ریل گذاری کنند و پس از این اقدامات، قطاری را که ترمز آن را کشیده بودند به حرکت در آوردند.
شجاعی ادامه داد: اکنون قطاری که دولت یازدهم با عملکرد خوبش به حرکت درآورده است،‌ آماده حرکت است و باید در دولت یازدهم سرعت آن را با پیشرفت و توسعه کشور شتاب داد.
وی با بیان اینکه به طور قطع عملکرد دولت یازدهم با شرایط بسیار سخت تری شروع شد، ‌اضافه کرد: در سال 76 که من حوزه زنان را تحویل گرفتم بسیار آسان تر از آن چیزی بود که دولت یازدهم در زمان تحویل دولت به دست گرفته است.
رئیس مجمع زنان اصلاح طلب گفت: ایران با عملکرد مطلوب دولت یازدهم اقدامات و چهره خوبی در حوزه بین الملل پیدا کرد که برخی از این اقدامات تامین امنیت داخلی، آرامش در سطح سیاست داخلی کشور، تامین امکانات برای مردم در حوزه بهداشت، خودکفایی در حوزه گندم، توسعه راه های ریلی، ارتقای سطح رفاه جامعه روستایی است که البته همه اینها جزو اقدامات موفق دولت است.
وی ابراز امیدواری کرد بتوان این راه را در دولت دوازدهم هم ادامه دهد تا شاهد تحولات گسترده در حوزه های مختلف در کشور باشیم.
شجاعی ، برجام را به عنوان یکی دیگر از مهم ترین اقداماتی بیان کرد که در حوزه بین الملل رخ داد .
رئیس مجمع زنان اصلاح طلب ادامه داد: دولت با همه فشارها که در داخل و خارج از کشور مواجه بود اما با اجرایی شدن برجام، سایه شوم تحریم ها از ایران برداشته شد و صادارات نفت افزایش یافت.
وی برگشت بخشی از دارایی های بلوکه شده ایران در خارج،‌ توسعه فعالیت های ورزشی، حوزه سلامت،‌ توسعه احزاب و گروه های سیاسی، تامین و تضمین آزادی ها،‌ اقدامات موثر در حوزه فرهنگ و هنر و کتاب، رشد مجالس برنامه های فرهنگی، کنسرت ها، موسیقی، تئاتر، سینما و باز شدن بسیاری از مراکز فرهنگی بسته شده را از برنامه ها و اقدامات موثر دولت یازدهم در زمان فعالیتش بیان کرد.
شجاعی ادامه داد: حقیقتا در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با شرایطی که به وجود آمده اقدامات مثبتی صورت گرفته است و همچنین رشد سازمان های غیردولتی به ویژه در حوزه زنان اقداماتی اثرگذار در کشور به شمار می آید.
وی اضافه کرد: اینکه در فضای تبلیغاتی بحث تغییرات ملموس مطرح می شود، باید گفت که این تغییرات ملموس برای مردم زیاد بوده اما به تناسب آنچه که در گذشته وجود داشته و آن خرابی ها، نگرانی ها و مشکلات اقتصادی که بوده است شاید هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله است.
رئیس مجمع زنان اصلاح طلب ادامه داد: اما انصافا دولت با همه مشکلاتی که داشت به نظر من عملکرد خوبی داشته و روحیه نشاط و امید و شادابی را در جامعه افزایش و در زمینه اشتغال، رونق و فضای کسب و کار نیز اقدامات خوبی انجام داده است ؛ به گونه ای که ایجاد بیش از 750 هزار شغل در سال شوخی نیست.
وی با بیان اینکه البته ایجاد اشتغال در هشت سال گذشته را تقریبا می توان گفت که صفر بوده است،‌اظهار کرد:‌ تنها تعدادی که بازنشسته شدند همان مقدار مشغول به کار شدند و اینها اقداماتی است که مثبت بوده است و امیدواریم کارهای نیمه کاره ای که بنای آن گذاشته شده است دوام پیدا کند و به نقطه پایان برسد و چهار سال دیگر شاهد پیشرفت و موفقیت کشور باشیم.
از زمان اعلام رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری برنامه های مختلفی ازجمله مناظره برای 6 نامزد، گفت و گوی ویژه، برنامه مستند و چندین برنامه رادیویی و تلویزیونی تدارک دیده شده که تاکنون تعدادی از این برنامه ها پخش شده است و بقیه نیز تا یک روز پیش از برگزاری انتخابات پخش خواهد شد؛ضمن اینکه روز گذشته براساس اعلام منابع خبری، محمدباقر قالیباف انصراف خود را اعلام کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر