کد خبر: 20951
A
دیده بان ایران گزارش می دهد:

اتهام زنی جدید کریمی قدوسی علیه روحانی/ کریمی قدوسی: روحانی تهدید کرده بود که انتخابات را برگزار نمی کند !

دروغ های کریمی قدوسی اولین بار نیست که منتشر می شود. این نماینده تندروی مجلس در چهارسال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به حسن روحانی، مذاکرات هسته ای و دولت وی فروگذاری نکرده است .

اتهام زنی جدید کریمی قدوسی علیه روحانی/ کریمی قدوسی: روحانی تهدید کرده بود که انتخابات را برگزار نمی کند !

دیده بان ایران: در صحبت ها و سخنرانی هایش محتوای جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس را بازگو می کند. شنیده ها را بیان می کند و حتی اخیرا جای رهبری انقلاب سخن می گوید. خودش را مکلف می داند که محتوای جلسات امنیتی ترین کمیسیون قوه مقننه را به رسانه ها بگوید. می گوید از شنیده ها خبر دارد. هر چند برخی از ادعاهایش تکذیب می شود اما مدعی است اگر پای سخنرانی اش بنشینی اطلاعات دست اول گیر می آورید. به همین دلیل چند ماهی است منبرهایش رونق گرفته است فایل های صوتی صحبت هایش دست به دست می شود.

همین چند ماه پیش بود که نزدیک بود کار دست مذاکره کنندگان هسته ای  و دستگاه دیپلماسی دهد. کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان  از او شکایت می کند نمایندگان مجلس پیگیر تخلفات او هستند اما پیروز هر شکایت کسی نیست جز "کریمی قدوسی"  !

در جلسه 28 آذر سال 95 محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی، «حضور» نداشت با استناد به اینکه «در جریان مباحث» بوده، سخنان منسوب به وزیر امور خارجه  در این  جلسه را منتشر کرد اما ظریف نقل قول‌های منتشره را «نادرست»خواند و وزارت خارجه نیز با انتقاد شدید از کریمی قدوسی، از اقدام او «ابراز تأسف شدید» کرد. اما واکنش‌ها در این حد باقی نماند و بسیاری از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی، اقدام کریمی قدوسی را تقبیح کردند. در این میان، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ترجیح داد اعتراض خود را در قالب ارائه شکایت از کریمی قدوسی به «هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» پیگیری کند. این نماینده اصلاح‌طلب تهران معتقد بود باید کریمی قدوسی بابت رفتار ناروای خود مورد تنبیه انضباطی قرار بگیرد تا در آینده از این دست رفتارهای غیرقانونی، تکرار نشود. اما باز هم پیروز هر شکایت کریمی قدوسی بود.

 

چرا کریمی قدوسی با روحانی از ابتدا مشکل دارد؟

کریمی قدوسی پس از تأیید صلاحیت کاندیداها و آغاز رقابت انتخاباتی در خرداد ۹۲، چند روز پیش از روز انتخابات خواستار رد صلاحیت حسن روحانی شد. این درخواست همزمان با بالارفتن آراء روحانی در نظرسنجی‌ها صورت گرفت. با آغاز به کار دولت یازدهم ایران، جواد کریمی قدوسی، همواره در صف اول مخالفان عملکرد این دولت محسوب می‌شده است. برخی خبرگزاری‌ها، از جمله دلایل این رفتار قدوسی را مخالفت وی با استانداران پیشنهادی وزارت کشور برای استان خراسان رضوی در زمان دولت جدید می‌دانند که موجب مخالف‌گویی قدوسی شده است.

اولین اتهام زنی ها  

در نخستین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم، کریمی قدوسی در اظهارنظری روحانی را متهم به «دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان» کرد. همچنین او بودجه رسانه‌های حامی روحانی را بالغ بر «صدها هزار میلیارد تومان» عنوان کرد. کریمی قدوسی یکی از چهره‌های شاخص همایش «دلواپسیم» بود که در نقد سیاست‌های هسته‌ای دولت برگزار شد.

 در کمتر از یک سال دولت یازدهم را به براندازی متهم کرد

وی در ۵ تیر در مهدیه مشهددولت یازدهم را به براندازی متهم کرد و گفت «رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است.» و «اسرار پشت صحنه جریان اعتدال چیزی است که هم اکنون ما به چشم می‌بینیم و اگر جریان اسفناک فتنه اتفاق افتاده است، هم اکنون شعار اعتدال با هدف براندازی نظام، عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند.

آخرین اتهام

به گزارش دیده بان ایران، کریمی قدوسی که در فضای مجازی منتشر شده است مدعی می شود که حسن روحانی رهبر معظم انقلاب و نظام را تهدید به براندازی کرده است. کریمی قدوسی در این فایل صوتی گفته است : " حسن روحانی مطمئن بود که رد صلاحیت شده است تهدید کرده بود اگر مرا رد صلاحیت کنید انتخابات برگزار نخواهد شد!"  این نماینده تندروی مجلس در توضیح ادعای خود در فایل صوتی که اخیرا از وی منتشر شده است گفته بود: روحانی با شبکه سازی از فرماندارن و بخشداران سعی کرده است در صورت عدم تایید انتخابات برگزار نکند و با استفاده از حربه تهدید تایید صلاحیت خود را دریافت کرده است" کریمی قدوسی در جای دیگری مدعی می شود روحانی به بخشداران وعده میلیون تومان پول داده است تا برای او تبلیغ کنند"

 

اما ادعاهای کریمی قدوسی به این موارد ختم نشد او در سخنرانی اخیر خود وارد حوزه مسائل فقهی جهان تشیع شده و مدعی است:  "امام خمینی (ره) حفظ نظام جمهوری اسلامی را واجب تر از جان امام زمان( عج) می دانسته است. "بررسی های دیده بان ایران نشان می داند حضرت امام خمینی نه در صحیفه و نه در جای دیگر چنین سخنی نگفته اند.

«حفظ نظام از اوجب واجبات است»

 

اگر کسی تمام ۲۱ جلد صحیفه امام را جستجو کند، تنها در یک مورد به واژه «اوجب» بر می‌خورد و آن هم در این جمله است که امام فرموده‌اند: «اهتمام به امور مسلمین از اوْجَبِ واجبات است.» (صحیفه امام، ج‏۳، ص ۴۱۴)

البته حضرت امام در باره حفظ نظام، مطالب مهم و بلندی دارند؛ از جمله اینکه فرموده‌اند:

«حفظ نظام جمهوری اسلامی ... از اهمّ واجبات عقلی و شرعی است.» (صحیفه امام، ج ۱۹، ص ۱۵۳). ‏

«... آحاد مردم یکی یکیشان تکلیف دارند برای حفظ جمهوری اسلامی ... از نماز اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه این حفظ اسلام است ...» (صحیفه امام، ج‏۱۹، ص ۴۸۶)

 

تمام ادعاهای دروغ کریمی قدوسی

 دروغ های کریمی قدوسی اولین بار نیست که منتشر می شود. این نماینده تندروی مجلس در چهارسال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به حسن روحانی، مذاکرات هسته ای و دولت وی فروگذاری نکرده است  "ادعا درباره دستگیری جاسوس در تیم مذاکره کننده از سوی وزارت امور خارجه" "جعلی بودن طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای از سوی نمایندگان مجلس"  از جمله فریب ها و تهمت هاست. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    دروغ نیست همه اش راست است شما بد ذاتید .

ارسال نظر