کد خبر: 20962
A

جهانگیری: گول شعارهای خیالی را نخورید

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم، گفت: به دنبال این هستیم که هر ایرانی، زندگی در این کشور را افتخار بداند.

جهانگیری: گول شعارهای خیالی را نخورید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ اسحاق جهانگیری که به یاسوج سفر کرده است ظهر سه شنبه در دیدار با مردم این شهر در مصلای شهر یاسوج گفت: امروز این اجتماع کم نظیر یک پیام دارد و آن اینکه ما به دنبال عزت ایران هستیم و ما به دنبال یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم که هر ایرانی زندگی در آن را افتخار بداند.

وی بیان کرد: ما جمع شدیم که بگوییم دنبال زندگی با عزت و با شرافت هستیم و می خواهیم در این کشور هیچ کسی سر گرسنه بر بالش نگذارد و مردم شغل و درآمد داشتـه باشند و کار کنند، ما به دنبال آرامش نظام، آزادی و استقلال هستیم که تبلور آن در انتخابات است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و باید دقت کنیم که در منطقه شعله آتش و جنگ برپا است و گروه های تروریستی و تکفیری قتل و کشتار می کنند .

جهانگیری تاکید کرد: می دانیم که مردم ما که پای نظام و انقلاب ایستاده و برای مقابله با بی تدبیری ها در دنیا، عاقلانه رای خواهند داد.

وی گفت: ایران در مسیر توسعه است و از یاد نبردیم که قیمت ها لحظه به لحظه تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل شد و منابع به یغما می رفت.

وی افزود: در دولت یازدهم، کشور را در مسیر صحیح قرار دادیم، درست است سرعتش کم است و من می دانم کسی که فرزندش بیکار است و قدرت تامین معیشت ندارد چه رنجی می کشد.

جهانگیری بیان داشت: برنامه دولت دکتر روحانی کامل است و ما از اینجا به ملت اعلام می کنیم ملت شریف ایران در مقطع فعلی ببینید به چه دولت و رئیس جمهوری نیاز دارید که قادر باشد برای پیشرفت کشور تلاش کند و باید نشان دهد و بگذارد که همه متخصصین، دانشگاهیان، علما، فرهیختگان، جریانات سیاسی و ... به صحنه بیایند و کشور پیشرفت کند.

وی افزود: رئیس جمهوری نیاز است که بتواند مزیت های اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که از اقتصاد، اشتغال بیرون آید و اقتصاد کشور بزرگ شود و توسعه یابد و مردم از آن منتفع شوند.

جهانگیری بیان داشت: فریب شعار و وعده ها و خیال بافی ها را نخورید، کسی که در تمام عمر کار اجرایی نکرده نمی تواند وعده کار اجرایی بدهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما مردم اختیار دارید بالاترین مسئول اجرایی کشور را نصب کنید و حتما بررسی می کنید و انتخاب خواهید کرد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر