کد خبر: 21014
A
سرخو در گفت‌وگویی:

استفاده از اموال عمومی برای برگزاری همایش انتخاباتی تخلف است/ به قالیباف تذکر داده بودیم

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه استفاده از اموال عمومی برای برگزاری همایش انتخاباتی تخلف است گفت: کاندیدایی که ادعا می‌کند می‌خواهد به مردم خدمت کند اگر از اموال عمومی استفاده کند و باعث ایجاد خدشه در عبور و مرور شهروندان شود در حقیقت نقض غرض کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدده بان ایران،محسن سرخو در گفت‌وگویی درباره استفاده غیرقانونی یکی از کاندیداها از اتوبوس‌های شهری برای برگزاری یک همایش انتخاباتی اظهارکرد: گاهی اوقات اتوبوسی اجاره داده می‌شود که این امر ممنوعیتی ندارد اما اگر اتوبوس‌های شرکت اتوبوس‌رانی را بدون در نظر گرفتن عبور و مرور دیگر شهروندان و بدون اینکه هزینه قانونی برای اجاره آنها پرداخت شود در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند، طبیعتا تخلف صورت گرفته است.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: انتظار ما از کاندیداها این است که در خصوص استفاده از اموال عمومی دقت لازم را داشته باشند. از طرف دیگر ما چندین بار به شهرداری برای استفاده غیر قانونی از اموال عمومی تذکر داده و اعلام کرده بودیم که با توجه به اینکه شهردار کاندیدای ریاست‌جمهوری است سوءاستفاده از اموال عمومی نکنند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به آقای قالیباف تذکر داده بودیم تا از اموال عمومی در راستای انتخابات استفاده نکنند. در حال حاضر هم که او از انتخابات کناره‌گیری کرده اگر قرار باشد از اموال عمومی برای یکی دیگر از کاندیداها استفاده شود بازهم تخلف است.

سرخو با بیان اینکه این عمل باعث مختل شدن عبور و مرور شهروندان می‌شود گفت: مردم در چنین وضعیتی دچار سختی و گرفتاری می‌شوند. کاندیدایی که ادعا می‌کند می‌خواهد به مردم خدمت کند اگر از اموال عمومی استفاده کند و باعث ایجاد خدشه در عبور و مرور شهروندان شود در حقیقت نقض غرض کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر