کد خبر: 21037
A
دیدار جمعی از قشرهای مختلف مردم، با رهبر انقلاب؛

آرای مردم امانت است/ حرف‌هایی در بحث‌های انتخاباتی زده شد که شایسته ملت ایران نبود

جمعی از قشرهای مختلف مردم، با رهبر انقلاب دیدار کردند.

آرای مردم امانت است/ حرف‌هایی در بحث‌های انتخاباتی زده شد که شایسته ملت ایران نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفتند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.

رهبر انقلاب ادامه دادند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه  است؛ این خیلی ارزش دارد.

ایشان بیان کردند: انتخاباتی در یک کشور ۸۰میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این خیلی باارزش و بااهمیت است؛ این را باید قدر دانست.

مقام معظم رهبری تاکید کردند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود.

ایشان افزودند: ممکن است در این بین کسانی باشند که بخواهند یک تخلفاتی کنند لکن دستگاه‌ها چه دستگاه‌های نظارتی چه دستگاه‌های اجرایی چه دستگاه‌های حافظ امنیت بحمدالله مورد قبول و اعتماد هستند و البته باید مراقبت کنند.

رهبر انقلاب اظهارداشتند: ملت ایران دشمن دارد. در مقابل دشمن چهره‌ ملت باید حاکی از عزم و تصمیم راسخ و اعتماد به نفس و سکینه و آرامش باشد.

آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انضباط مردم هم قبل از انتخابات، هم روز انتخابات و هم بعد از انتخابات بسیار باارزش است، تاکید کردند: این انضباط و پایبندی مردم به نظم و قانون خیلی مهم است؛ این همان چیزی است که بسیاری از کشورها این را ندارند و ملت ما نشان می‌دهد که این را داراست و از تجربه‌های گذشته یاد گرفته است.

ایشان ادامه دادند: ملت ایران تجربه کرده است که این انضباط چقدر به نفع اوست و بی‌انضباطی و بی‌قانونی چقدر برایش مضر است.

رهبر انقلاب بیان کردند: فضای آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد؛ اگرچه بعضی ناسپاسی می‌کنند و از همین فضای آزاد استفاده می‌کنند و آزادی را نفی می‌کنند؛ این ناشکری است.

ایشان ادامه دادند: در کشور بحمدالله فضای آزاد هست، فضای حضور مردم هست، فضای تأثیر رأی مردم در انتخاب رئیس‌جمهور و مدیران شهری هست؛ این خیلی باارزش است.

آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ملت‌هایی که در منطقه‌ ما دولت‌هایشان تحت‌الحمایه‌ رژیم آمریکا هستند، حسرت انتخابات را می‌خورند. برایشان یک رویاست که وارد صحنه شوند. چند نفر با هم بر سر ریاست اجرایی کشور رقابت کنند، بعد مردم حق داشته باشند انتخاب کنند.

ایشان اظهار کردند: در بحث‌های انتخاباتی گاهی یک حرف‌هایی زده شد که شایسته‌ی ملت ایران نبود. لکن حضور ملت ایران همه‌ی این مسائل را حل خواهد کرد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر