کد خبر: 21043
A

تکذیب خبرسازیهای تخریبی و جعلی علیه دکتر اسحاق جهانگیری / ورود حراست نهاد ریاست جمهوری برای پیگیری جاعلان خبر علیه دولت

لازم به ذکر است در چهارسال گذشته دولت با وجود فشارهای فراوان از فیلتر شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی نظیر «تلگرام» جلوگیری کرده و همواره بر افزایش آگاهی مردم و صیانت از آزادی های قانونی در جامعه اصرار داشته است. متاسفانه در روزهای گذشته تمام مرزهای قانونی و اخلاقی در تخریب دولت شکسته شده است که نمونه آن انتشار چنین نامه هایی جعلی و کذب است

تکذیب خبرسازیهای تخریبی و جعلی علیه دکتر اسحاق جهانگیری / ورود حراست نهاد ریاست جمهوری برای پیگیری جاعلان خبر علیه دولت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛   در پی انتشار نامه ای جعلی و سراسر کذب در فضای مجازی مبنی بر « دستور ایجاد اختلالات فنی و کند شدن تبادل اخبار و اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام توسط دکتر جهانگیری» دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این خبر از حراست نهاد ریاست جمهوری خواست در اسرع وقت موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

 

 در روزهای گذشته و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ نامه ای جعلی و سراسر کذب به منظور تخریب دولت به امضای معاون اول رییس جمهور خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی منتشر و در گروه های مختلف بازنشر یافته است.

 

 از آنجا که شکل و محتوای نامه مذکور در تضاد با مشی دولت است و تهیه کنندگان آن با جعل امضاء و سوء استفاده از سربرگ ریاست جمهوری بطور سازمان یافته و با هدف تخریب دولت ذیل تیتر «رسوایی دیگر برای دولت» نامه را باز نشر می دهند،‌ دفتر معاون اول رییس جمهور طی نامه ای از حراست نهاد ریاست جمهوری خواست تا ضمن بررسی و اقدام لازم، نتیجه را در اسرع وقت اعلام نماید.

 

 لازم به ذکر است در چهارسال گذشته دولت با وجود فشارهای فراوان از فیلتر شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی نظیر «تلگرام» جلوگیری کرده و همواره بر افزایش آگاهی مردم و صیانت از آزادی های قانونی در جامعه اصرار داشته است. متاسفانه در روزهای گذشته تمام مرزهای قانونی و اخلاقی در تخریب دولت شکسته شده است که نمونه آن انتشار چنین نامه هایی جعلی و کذب است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر