کد خبر: 21098
A
بیانیه قمی‌های مقیم تهران:

مشارکت حداکثری خنثی کننده توطئه بدخواهان نظام است

روابط عمومی قمی‌های مقیم تهران، با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

مشارکت حداکثری خنثی کننده توطئه بدخواهان نظام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،در متن این بیانیه آمده است:

امت مسلمان و هموطنان گرامی؛

بار دیگر فرصتی پدید آمده است تا در انتخابات پیش‌رو که جشن ملی است، شرکت نمائیم. صحنه انتخابات مظهر اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی است و شامل همه گروه‌های و تشکل‌های مردمی است؛ لذا همه آحاد مومن در یک حرکت جمعی حضور خواهند یافت تا حماسه و افتخاری دیگر برای ایران اسلامی پدید آورند.

مشارکت حداکثری خنثی کننده توطئه بدخواهان و دشمنان نظام است، چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند:« حضور مردم دشمن شکن خواهد بود.

قم همواره پیشتاز حرکت‌های الهی حماسه آفرین در عرصه سیاسی بوده است؛ خداجویی، حق‌محوری، توجه به منافع عمومی ومصلحت کشور از جمله ضروریات کشور است. لذا اتخاذ تصمیم در انتخابات فرد اصلح باید مورد دقت و توجه آحاد امت باشد، چناچه برگزاری انتخابات برای کشور هزینه بسیار دارد و تغییرات اجرایی و مدیریتی، هزینه کشور را مضاعف می‌نماید.

این جمعیت در بحث انتخاب اصلح به شاخص‌های فرد اصلح که از سوی امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز مراجع و علما گرانقدر گوشزد می‌نمایند.

ستادهای انتخاباتی و هواداران وفعالان سیاسی، پس از اتمام فرصت تبلیغ یک روز استراحت نموده و با نیت و قصد تقرب الهی برای عبادت و نماز وقت بگذارند که تنها خداوند است که نصرت و پیروزی عنایت می‌کند.

امام عظیم الشان رحمه الله علیه فرمودند: « مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید.» فرصت حضور در نماز جماعت مساجد که موضع مستحکم عبادی وسیاسی است، تاکید می شود شب جمعه ، شب دعا و نیایش و عبادت خالصانه در پیشگاه خداوند متعال است؛ محبت و صمیمیت با خانواده سفارش موکد می شود.

برگزاری دعای کمیل، دعای ندبه، غسل و نماز جمعه موجب رضایت و خشنودی خداوند است.

همانگونه که در امور زندگی از خداوند خیر وبرکت طلب می نماییم، در هنگام حضور در حوزه انتخابیه و محل رای گیری با نیت خالصانه و الهی، رای دهید و برای رئیس جمهور محبوب خود از خداوند نصرت و یاری بخواهید.»_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر