کد خبر: 21163
A

مدیرکل امور بانوان خوزستان: زنان با مشارکت در انتخابات حقوق خود را استیفا کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری بانوان در انتخابات 29 اردیبهشت گفت:‌ زنان علاوه بر حضور خود پای صندوق‌های رای، می‌توانند با ترغیب و تشویق خانواده خود نیز تاثیرگذاری مضاعفی بر مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان خوزستان: زنان با مشارکت در انتخابات حقوق خود را استیفا کنند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران سیده‌فرانک موسوی در گفت‌وگو ، ‌با اشاره به اهمیت مشارکت زنان در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد:  زنان 50 درصد جامعه ایران را تشکیل می‌دهند و به اندازه 50 درصد جامعه دارای حق و حقوق هستند و در صورتی که پای صندوق‌های رای حاضر شوند می‌توانند حقوق خود را استیفا کنند و با این مشارکت در تعیین سرنوشت و احقاق حقوق خود تاثیرگذار باشند.

وی با بیان این‌که در صورت مشارکت کمتر بانوان در انتخابات، جامعه زنان کمتر می‌تواند حق و حقوق خود را استیفا کند، تصریح کرد:‌ جامعه زنان برای استیفای حقوق خود باید تاثیرگذاری خود را در انتخابات نشان دهد و این اتفاق تنها با حضور چشمگیری بانوان پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان عنوان کرد:‌ زنان می‌توانند در بحث مشارکت در انتخابات، گروه مرجع در خانواده خود باشند؛ با توجه به نقش مهم زنان در تربیت فرزندان، زنان ما توانند خانواده را در بحث مشارکت در انتخابات راهنمایی کنند و علاوه بر حضور خود پای صندوق‌های رای در مشارکت سایر اعضای خانواده در انتخابات نیز تاثیرگذار باشند.

موسوی ادامه داد: بنابراین حتی در بحث مشارکت در انتخابات نیز زنان می‌توانند تاثیرگذاری مضاعفی داشته باشند و خانواده خود را به مشارکت صددرصدی در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

وی عدم مشارکت در انتخابات را ناشی از بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت کشور دانست و بیان کرد: فردی که نسبت به مشارکت در انتخابات تردید دارد باید بداند این بی‌تفاوتی به معنای عدم مسئولیت‌پذیری نسبت به سرنوشت کشور است. این رای‌ها هستند که می‌توانند سرنوشت کشور را تعیین کنند، بنابراین همه باید مسئولانه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر