کد خبر: 21174
A

شما هم در این روز بزرگ سهیم شوید...

تنها یک روز به یکی از سرنوشت‌سازترین انتخابات کشور باقی مانده، کسی نیست که نداند، حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، چه تاثیری بر مدیریت آینده کشور خواهد داشت.

شما هم در این روز بزرگ سهیم شوید...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فردا 29 اردیبهشت ماه، روزی مهم برای کشور است، از ماه‌ها پیش بارها و بارها در خصوص این روز و اهمیت آن سخن رانده شده است و مردم هم‌سو با نخبگان و مسئولین کشور به این روز مهم و سرنوشت‌ساز رسیده‌اند و می‌دانند هر یک برگ رأی آن‌ها، تاثیر غیر قابل کتمانی بر سرنوشت کشور دارد.


حماسه از شور، اراده و وحدت یک ملت نشأت می‌گیرد که همه این‌ها مختصات خلق یک حماسه انتخاباتی است و اکنون ایران سراسر شور و حماسه است.  


مردم ما، خوب می‌دانند که حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر این‌که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیشتر می‌کند، برای دوستان و دشمنان ما هم پیام‌هایی دارد؛ دشمنان ما با دیدن حضور مردم به این نتیجه می‌رسند که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و نمی‌توانند نقشه‌ها و برنامه‌های‌شان را عملی کنند. از سوی دیگر این حضور، دوستان انقلاب ما را امیدوار می‌کند. به ویژه دوستانی که در منطقه و جهان، انقلاب و جمهوری اسلامی ما را الگو قرار داده‌اند. 


 حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های سیاسی در تاریخ این نظام ثبت شده، یکی از مسائل قوام بخش و پشتیبان نظام و انقلاب نیز همین حضور مردم است، مردم در تظاهرات،‌ راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ مختلف همیشه حضور داشتند و حضور پرشور آنها باعث پشتیبانی نظام می‌شود.


اینها در حالی است که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات منفی برای عدم حضور پرشور مردم توسط رسانه‌های معاند به کار گرفته شده و دشمنان تلاش کردند با طرح مشکلات کشور، مردم را از حضور پرشور ناامید کرده و اینطور القا کنند که رأی آن‌ها تاثیری در نتیجه انتخابات  نخواهد داشت.


با پایان یافتن، زمان تبلیغات قانونی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر، التهاب تبلیغاتی شهرها فروکش کرده و شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است، بعد از ماه‌ها انتخاباتی بودن فضای کشور،  فردا جمعه 29 اردیبهشت مردم پای صندوق‌های رأی آمده و وحدت ملی را به تصویر خواهند کشید.


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم، فردا جمعه 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار می‌شود.


نخبگان و مسئولین  معتقدند مردم باشور و شعور آذربایجان شرقی که در تاریخ معاصر کشورمان در خلق حماسه در حوزه های مختلف از مشروطه گرفته تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  پیشتاز بوده اند، این بار نیز با حضور و انتخاب آگاهانه، افتخاری دیگر برای کشور بیافرینند.

 

انتخابات در 62 شهر و یک هزار و 960 روستای آذربایجان شرقی برگزار می شود و دو میلیون و 955 هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رای دادن هستند_ایسنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر