کد خبر: 21192
A

ترامپ:بزرگترین تحقیقات کیفری تاریخ آمریکا علیه من صورت می‌گیرد

رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از تحقیقات قضایی در خصوص رسیدگی به موضوع دیدار وی با وزیر خارجه روسیه، این تحقیقات را بزرگترین تحقیقات کیفری علیه سیاستمداران در آمریکا خواند.

ترامپ:بزرگترین تحقیقات کیفری تاریخ آمریکا علیه من صورت می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس جمهوری آمریکا در جدیدترین توئیت، خود را قربانی آنچه وی بزرگترین تحقیقات کیفری در تاریخ آمریکا خواند، معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ که از سوی نهادهای قضایی آمریکا به منظور تحقیق و بازجویی از خود تحت فشار قرار دارد، انجام چنین اقداماتی را غیرقانونی خواند.

گفتنی است فشارهای وارد آمده بر رئیس جمهوری آمریکا به دیدار اخیر وی با سرگئی لاوروف در کاخ سفید باز میگردد.

شایعات گسترده ای در پی این دیدار در محافل جهانی مطرح شد که مهمترین آنها اقدام ترامپ در خصوص رد  و بدل اطلاعات محرمانه آمریکا و متحدین این کشور با سرگئی لاوروف باز می گردد.
روز گذشته نیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح این شایعات، طی سخنانی بار دیگر بر پیمان عمیق و مهم میان این رژیم و آمریکا تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، «آویگدور لیبرمن» که این سخنان را در پی شایعات منتشر شده در خصوص ارائه اطلاعات محرمانه و فوق سری آمریکا و متحدین این کشور از جمله رژیم صهیونیستی به مسکو که گفته می شود در جریان دیدار ترامپ و لاوروف در کاخ سفید انجام شده مطرح می کرد، گفت: روابط امنیتی میان اسرائیل و بزرگترین متحد ما آمریکا عمیق و مهم بوده و از سطح بی نظیر برخوردار است.

وی همچنین تصریح کرد که این رابطه با آمریکا برای افزایش قدرت ما بی مانند است.

گفتنی است نخست وزیر انگلیس نیز دیروز در واکنشی مشابه به دیدار میان لاوروف و ترامپ گفت که کشورش به همکاری اطلاعاتی خود با آمریکا ادامه داده و این همکاری را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند. 

«ترزا می» همچنین همکاری اطلاعاتی با آمریکا را برای مبارزه مشترک تمامی کشورهای جهان علیه خطرات مشترک پیش روی همگان ضروری دانست_مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر