کد خبر: 21241
A

وزیر ارشاد و ولایتی هم رأی خود را به صندوق انداختند/ علم‌الهدی در کدام حوزه انتخابیه رأی داد؟

وزیر ارشاد و علی اکبر ولایتی رئیس دانشگاه آزاد هم پای صندوق رأی رفتند.

وزیر ارشاد و ولایتی هم رأی خود را به صندوق انداختند/ علم‌الهدی در کدام حوزه انتخابیه رأی داد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ آنگونه که ایرنا گزارش داده است، سید رضا صالحی امیری ظهر جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی در خصوص جهش آرای مشارکت مردم حضور رسانه ها است.

وی افزود: انصافاً اصحاب رسانه گمنام هستند و من از همین جا به آنها خسته نباشید می گویم زیرا حلقه اصلی واسط بین مردم و دولت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت به شمار می رود.
صالحی امیری توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد.

وی با بیان اینکه تعامل با کشورهای خارجی در اولویت برنامه های آقای روحانی برای دولت دوازدهم قرار دارد، گفت: آقای روحانی در یکی از شهرستان ها گفتتد در دولت دوازدهم همه تحریم های خارج از هسته ای به همت دولت لغو خواهد شد.

ولایتی: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است

 علی اکبرولایتی صبح امروز با حضور در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و پس از انداختن رای خود در سخنانی گفت: همانگونه که تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بوده ، پیروز نهایی انتخابات ملت ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها ملت بزرگ ایران با رای خود، برگ زرین افتخارات کشور را ورق زدند و این بار نیز با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: بی تردید نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور ، به پشتوانه مردمی تمامی اهداف ایران اسلامی را به پیش برده و بر خلاف طراحی ها و توطئه های دشمنان، حضور با شکوه مردم موجب ناکامی دوباره آنان خواهد شد.

ولایتی بر توجه و پایبندی همه افراد به قانون تاکید کرد و تصریح نمود: انتخابات عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و یقینا مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان ادامه خواهد یافت.

امام جمعه مشهد رای خود را به صندوق انداخت

آنگونه که ایسنا گزارش داده، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز با حضور در مسجد گوهر شاد حرم رضوی رای خود را به صندوق انتخابات انداخت و اظهار کرد: با این حضور حداکثری نظام جمهوری اسلامی ایران در بستر اقتدار بیشتری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با این حرکت حماسی مردم ثابت کردند بار دیگر پشتیبان این نظام هستند.

امام جمعه مشهد گفت: امیدواریم وجود حضرت ولی عصر(عج) از این اقدام و حماسه مردم خشنود شده باشند و نظام، رهبر و مردم ما مشمول دعای خیر ایشان شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر