کد خبر: 21254
A

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان:از ساعات ابتدایی انتخابات شاهد استقبال خوبی بوده‌ایم

سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: در شعب اخذ رأی شهرستان، سرزندگی و نشاط را می‌بینیم و هیچ مشکلی از جمله امنیتی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان:از ساعات ابتدایی انتخابات شاهد استقبال خوبی بوده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،عبدالرضا سعیدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص روند برگزاری انتخابات در شهرستان دشت‌آزادگان اظهار کرد: مانند سایر نقاط استان و کشور با استقبال بسیار خوب مواجه بوده‌ایم و علیرغم اینکه هوا گرم است و در ساعت‌های ابتدایی ممکن است حضور کمرنگ باشد، ولی از ساعت‌های اولیه شاهد استقبال خوب مردم دشت‌آزادگان بودیم.

وی با بیان این‌که همه شعب در سطح این شهرستان فعال هستند، گفت: در دشت‌آزادگان 250 صندوق و 125 شعبه فعال است که 106 شعبه مربوط به بخش مرکزی و 19 شعبه مربوط به بخش بستان هستند. همچنین تعداد واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان 37 هزار نفر است.

سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان عنوان کرد: تا این لحظه مشکل خاصی نداشته‌ایم و آنچه می‌بینیم استقبال خوب مردم است و طبیعتا هرچه به عصر نزدیک‌تر می‌شویم، استقبال هم بهتر خواهد شد. معمولا در ساعت‌های پایانی زمان انتخابات، تعداد شرکت‌کندگان بیشتر می‌شود.

وی افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری که مردم برای رأی دادن در ساعت‌های اولیه حضور پیدا کنند و اول وقت رأی بدهند، بهتر است مردم به این موضوع توجه کنند زیرا هر چه به زمان پایانی انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، ممکن است با توجه به شلوغی صف‌های رأی، مردم معطل شوند.

سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شعب اخذ رأی شهرستان دشت‌آزادگان، سرزندگی و نشاط را می‌بینیم و هیچ مشکلی از جمله امنیتی وجود ندارد. تنها در بخش اینترنت با کندی مواجه هستیم که این موضوع نیز طبیعی است زیرا اکنون همه در سامانه انتخابات مشغول به فعالیت هستند_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر