کد خبر: 21260
A

مسئول هیأت نظارت بر انتخابات یزد اعلام کرد: اتمام برگه تعرفه رأی در برخی شعب روستایی یزد

مسئول هیأت نظارت بر انتخابات استان یزد گفت: سفرهای پایان هفته مردم یزد یکی از مهمترین دلایل اتمام برگ تعرفه رأی در شعب روستایی استان است.

مسئول هیأت نظارت بر انتخابات یزد اعلام کرد: اتمام برگه تعرفه رأی در برخی شعب روستایی یزد

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت السلام و المسلمین «سیدناصر محمدی» با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های اخذ رأی، اظهار کرد: هیچ مشکلی خاصی گزارش نشده به جز در برخی از روستا که با مشکل کمبود برگ تعرفه مواجه شدند.

وی افزود: مطلوب بودن آب و هوا و عزیمت بسیاری از مردم استان به مناطق تفریحی را یکی از مهمترین دلایل اتمام تعرفه‌های برگ اخذ رای در شعبه‌های روستایی استان است.

مسئول هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد در ادامه با بیان این که برخی از افراد سودجو سعی می‌کنند از حساسیت شرایط انتخابات سوء استفاده کرده و یک سری شایعات را ترویج کنند، گفت: افراد باید قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

محمدی با اشاره به این که بیش از 3500 نفر ناظر شورای نگهبان در این دوره از انتخابات در استان یزد فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در هر شعبه به صورت میانگین چهار ناظر شورای نگهبان نظارت می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر