کد خبر: 21261
A

دری نجف آبادی: مردم ایران به عهد خود با امام راحل وفادارند

خطیب جمعه اراک گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات و شرکت آنان در تعیین سرنوشت خویش نشان می دهد که آنان به عهدی که با امام راحل بسته‌اند پایبند هستند.

دری نجف آبادی: مردم ایران به عهد خود با امام راحل وفادارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با بیان اینکه مردم ایران به تعیین سرنوشت خود علاقه دارند و حضورشان در صحنه مهمی همچون انتخابات تاییدی بر این مهم است، افزود: یکی از مسائلی که توسط منتخبان مردم باید مورد توجه قرار بگیرد، عمل به وعده هایی است که در دوران تبلیغات انتخاباتی بیان کرده اند.

وی با تاکید براینکه منتخبان مردم باید به آرمان های امام راحل و قانون اساسی وفادار بوده و در راستای ارتقا و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، اظهار کرد: ملت ایران با مشارکت خود در انتخابات وفاداری خود را به قانون اساسی و تعهد خود را نسبت به پاسداشت آن نشان داده و تاکید می کنند که در خصوص انقلاب و قانون اساسی با هیچکس معامله نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه قانون اساسی باید سرلوحه کار و فعالیت منتخبان مردم قرار بگیرد و بر این مهم تاکید و اصرار داشته باشند، افزود: یکی از مسائلی که باید به جد مورد توجه رییس جمهور قرار گرفته و بر اجرای آن تاکید داشته باشد موارد ذکر شده در اصل 121 قانون اساسی است.

وی تصریح کرد: براساس این اصل عدالت گستری، حق گستری و خدمت به مردم باید مورد توجه ویژه رییس جمهور قرار داشته باشد.

وی در ادامه بر لزوم وحدت و ایجاد همدلی در میان مردم تاکید کرد و با بیان اینکه وحدت سرمایه بزرگی برای کشور است که باید حفاظت شود اظهار کرد: باید برای توسعه و اعتلای وحدت و اعتماد در کشور تلاش کنیم.

وی خواهان نظارت جدی بر روند اجرای انتخابات و جلوگیری از بروز هرگونه بداخلاقی انتخاباتی در جریان برگزاری این رویداد مهم شد و افزود: قوای مجریه و مقننه نباید اجازه بروز خدشه در برگزاری انتخابات را به کسی بدهند.

وی همچنین خواستار دفاع همه جانبه مسئولان از عظمت و اقنتدار کشور شد و گفت: نباید به دشمنان اجازه کوچکترین سوء استفاده را بدهیم_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر