کد خبر: 21270
A

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: باید همگان به رأی برآمده از اراده مردم تمکین کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشأ آرامش و اقتدار کشور در مواجهه با طوفان سهمگین توطئه‌ها است و ملت ما در طول تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که همدل و همراه با نظام و انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: باید همگان به رأی برآمده از اراده مردم تمکین کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار ملی و عامل حفظ ثبات کشور است و هیچ دلسوز و علاقه‌مند به ایران نباید انتخابات را تحریم کند، اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشأ آرامش و اقتدار کشور در مواجهه با طوفان سهمگین توطئه‌ها است و ملت ما در طول تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که همدل و همراه با نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما یک فرصت بزرگ برای تعیین شرایط اداره کشور برای مدت چهار سال آینده است و انتخابات شوراها نیز به دلیل نقش و جایگاهی که شوراها در اداره شهرها دارند و اهمیتی که در قانون اساسی برای آن‌ها قائل شده است، اهمیتی ویژه دارند.

امام‌جمعه بندرعباس ضمن درخواست از مردم شهر بندرعباس و استان هرمزگان برای شرکت در انتخابات، افزود: از مردم هرمزگان می‌خواهم به شکل واقعی رأی دهند و به کاندیداهایی که حاضرند برای رأی مردم هزینه کنند و یا قصد خریدن رأی مردم را دارند، هرگز رأی ندهند چرا که این کار نه‌تنها خیانت است بلکه شأن و جایگاه انتخابات را نیز تقلیل می‌دهد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: انتخابات این دوره اهمیتی ویژه دارد چرا که اوضاع داخلی بسیاری از کشورهای همسایه ایران آشفته است و دشمنان قصد دارند تا فضای داخلی کشورمان را نیز ناامن کنند اما به مدد مشارکت عظیم امروز موفق نخواهند شد و توطئه‌های آنان شکست سهمگینی خواهد خورد.

وی با بیان این‌که مردم در تمامی تحولات کشور نقش اساسی و محوری دارند، ابراز کرد: هر انتخاباتی که تا به امروز در کشور برگزار شده، منشأ تحقق خواست و رأی مردم بوده و همه اجزای نظام جمهوری اسلامی پای رأی مردم استوارانه ایستاده‌اند و در صدر آن رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که هرگز اجازه تعدی به رأی مردم را نداده است.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: هر کس پیروز انتخابات شود، برگزیده مردم است و باید همگان به رأی برآمده از اراده مردم تمکین کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین عنوان کرد: از مردم می‌خواهم که سریع‌تر رأی خود را به صندوق بیندازند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر