کد خبر: 21279
A

روند انتخابات الکترونیک در یک دقیقه به پایان می‌رسد

معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از ازدحام در شعب اخذ رای اندیشیده شده و در صورت لزوم عوامل اجرایی برای کمک به شعب اضافه خواهند شد.

روند انتخابات الکترونیک در یک دقیقه به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،سعید شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار، در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای و همچنین درباره روند برگزاری انتخابات الکترونیک در نیشابور، عنوان کرد:  از ابتدای زمان رای‌گیری طی بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم خوشبختانه تاکنون مشکلی وجود نداشت.


وی ادامه داد: هم‌اکنون روال طبیعی اخذ رای در حال اجراست و امیدواریم مشارکت گسترده صورت بگیرد، در بازدیدها نیز به نمایندگان تذکر دادیم در صورت اشکال و کمبود به ستاد انتخابات اعلام کنند تا بلافاصله رفع شود که مردم در زمان کوتاه‌تری بتوانند رای بدهند و در صورت لزوم عوامل اجرایی اضافه شوند.

فرماندار نیشابور با بیان این که تعداد 6 صندوق سیار در نیشابور فعال است، ادامه داد: در شهرستان نیشابور حدود 270 هزار نفر واجد شرایط برای انتخابات ریاست جمهوری هستند و همچنین واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات شورای شهر حدود 140 هزار نفرند.

شیبانی با تاکید بر حضور به موقع همشهریان برای شرکت در انتخابات و موکول نکردن به ساعات پایانی، اظهار کرد: این شعب فعال که شاهد آن هستیم، حاصل تلاش چند ماهه 12 هزار نفر عوامل اجرایی است که برای برگزاری انتخابات سالم مشارکت دارند، 493 شعبه در شهرستان و 149 شعبه در شهر نیشابور فعال است که هر شعبه سه دستگاه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات شورا پیش‌بینی شده تا مدت انتظار رای‌دهندگان کمتر شود و با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

وی همچنین اضافه کرد: در برآوردی که داشته‌ایم بعد از احراز هویت در عرض حدود یک دقیقه روند انتخابات الکترونیک به پایان می‌رسد_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر