کد خبر: 21281
A

29 اردیبهشت یکی از باشکوه‌ترین انتخابات کشور است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: پیش بینی می شود 29 اردیبهشت یکی از باشکوه‌ترین انتخابات کشور باشد.

29 اردیبهشت یکی از باشکوه‌ترین انتخابات کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه‌های نمازجمعه یاسوج افزود: تمامی انتخابات ها از جمله انتخابات ریاست جمهوری در ایران متمایزتر از دیگر کشورهای دنیا برگزار می شود که این امر بیانگر مردم سالاری دینی است .

وی بیان کرد: ملت ایران آزادانه در تمامی انتخابات شرکت کرده و رای می دهند که این امری نشان دهنده اعتقاد راسخ مردم به اصول و مبانی نظام اسلامی است .

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر باید مصداق بارز دموکراسی را در ایران اسلامی مشاهده کنند.

حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: امروز ملت ایران در تمامی نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده و با شور و نشاط در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند و پیش بینی می شود این انتخابات 29 اردیبهشت ماه یکی از باشکوه‌ترین انتخابات های کشور باشد .

وی ادامه داد: امروز ملت ایران در انتخابات مدیرانی را برای کشور چه در عرصه ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می کنند که اصلح بوده و ویژگی های مدیر جامعه اسلامی را داشته باشند .

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: سوم خرداد یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس است .

حسینی صدر با اشاره به چهارم خرداد سالروز ایستادگی و مقاومت مردم دزفول، تاکید کرد: این شهر در دوران دفاع مقدس مورد اصابت 176موشک، 2هزار و 500 گلوله توپ، 331 راکت هواپیما قرار گرفت و حدود 19 هزار منزل مسکونی و مغازه در آن تخریب شد .

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) پس از مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم دزفول خطاب به آنان فرمودند که در این امتحان مهم سربلند بیرون آمده و وظیفه خود را نسبت به دین اسلام ادا کرده اید_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر