کد خبر: 21284
A

احمدی‌پور: رقابت‌ها به مشارکت برای ساخت کشور تبدیل شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گفت: همه مردم پس از انتخابات به جای رقابت با مشارکت آینده ایران را می‌سازند.

احمدی‌پور: رقابت‌ها به مشارکت برای ساخت کشور تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس جمهور با حضور در وزارت کشور و مشارکت در انتخابات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز 29 اردیبهشت‌ماه روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا است؛ خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از این دو انتخابات صورت گرفته است. از اولین ساعت تعداد بسیار زیادی از مردم برای حضور در انتخابات اقدام کرده‌اند که نشان‌دهنده عزم جدی ملت ایران برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است.

 

وی ادامه داد: مردم می‌خواهند که این انتخابات را با شکوه بیشتری برگزار کنند که این پیام،‌ پیامی بسیار مهم است و نشان می‌دهد که این ملت همیشه همراهی خودش را با نظام حاکمیت داشته و فارغ از تمام رقابت‌های انتخاباتی، باید از فردا این ملت همدل و همگام برای ساختن کشور کنار یکدیگر قرار بگیرند.

 

احمدی پور همچنین گفت: امیدواریم با مشارکت مردم ایران سربلندتر از همیشه در نظام جهانی حضور پیدا کند، امیدواریم این کشور با پشتوانه ملی و سرمایه انسانی فراوان در نقشه جغرافیای جهان حضور فعال داشته باشد_ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر