کد خبر: 21302
A
اعتراض نامزد جمنا به روند برگزاری انتخابات؛

ابراهیم رییسی: در برخی شعبه ها شهرت بنده را ذکر نکرده بودند

ابراهیم رییسی با حضور در وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات کشور نسبت به کمبود تعرفه و ذکر نکردن شهرتش در برخی شعبه های رای گیری انتقاد کرد.

ابراهیم رییسی: در برخی شعبه ها شهرت بنده را ذکر نکرده بودند

به گزارش خبرنگار دیده بان ایران در ستاد انتخابات کشور، ابراهیم رییسی پس از بازید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد به همه دوستان اجرایى خسته نباشید عرض کنم، سازوکاو انتخابات در کشور ما اطمینان بخش است قانونگذار یک بخش اجرایى و بک بخشى نظارتى پیش بینى کرده است.

وی ادامه داد:  اگر به این پیش بینى ها در ست عمل شود سازوکار اطمینان بخشى است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز یک سرى مشکلات را به بنده گزارش دادند که به طور مثال از همان ابتداى انتخابات که اعلام اسامى بود و شهرت بنده را در بعضى از اعلانات ذکر نکرده بودند که على القاعده ممکن است به نام شناسنامه اى من آشنا نباشند بنابراین عنوان مشهور بسیار مهم است.

وی گفت: مثلا در یک نقطه اگر تعرفه نرسدممکن است در کلان اتفاقى نیفتد اما در آن نقطه نگرانى هایى ایجاد کند لذا  دست اندرکاران انتخابات باید به این موضوع توجه کنند که اخذ رأى در بسترى مناسب باشد.

رییسی تصریح کرد: در قانون پیش بینى شده کسانى که به اسم یک فامیلى مشهورندنام مشهورشان قید شود. 

وی خاطرنشان کرد: در برخى از موارد مسئله پذیرش نمایندگان کاندیدا مطرح بود که این موضوع متن قانون است که ما به وزارت کشور اعلام کردیم.

رییس همچنین با اشاره به اینکه این انتخابات  انتخابات پرمعنایى براى تعیین سرنوشت مردم باشد افزود: ما به رأى مردم و قانون باید احترام بگذاریم احترام به قانون و رأى ملت مهم است باید منتظر باشیم و ببینیم که نتیجه رأى مردم چیست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما معتقدیم که مشارکت مردم الحمدالله مشارکت خوبى بوده است اما دست اندرکاران انتخابات باید توجه کنند که اشکالات کم هم وجود نداشته باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر