کد خبر: 21470
A

عضو جامعه روحانیت؛ متدین توقع دیدار رئیسی با خواننده زیر زمینی را نداشتند

یک عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که مردم در انتخابات نشان دادند که وعده های روحانی را قابل اجرا و عملیاتی تر دیدند. در صورتیکه مردم هنوز تجربه ای از آقای رئیسی نداشتند و ممکن است مردم وعده هایی را قابل عمل نداند بنابراین برخورد ها، برخوردهای منفی باشد.

عضو جامعه روحانیت؛ متدین توقع دیدار رئیسی با خواننده زیر زمینی را نداشتند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز وعده ها را مهمترین عامل برای حضور مردم در صحنه انتخابات دانست و گفت: مهمترین مولفه هایی که می تواند مردم را به صحنه بیاورد وعده هایی است که داده شد. تقریبا می توان گفت با وعده هایی که داده شد مشکلات جامعه حل می شود.
 
وی ادامه داد: آقای روحانی وعده دادند که همه تحریم ها را برمی دارند و این وعده مهمی است و گرفتاری مردم این تحریم ها است. مسئله آزادی هم وعده دیگری است که آقای روحانی دادند منتها برداشت این است که آزادی چه باشد؟. وضعیت اقتصادی و معیشت مردم نیز از دیگر وعده هایی بود که داده شد. لذا من معتقدم اگر آقای روحانی به وعده هایی که دادند جامه عمل بپوشاند دیگر مشکلی در جامعه وجود ندارد.
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح  کرد: وعده های آقای روحانی جاذبه لازم را داشت و مردم هم بر اساس تجربه ای که از گذشته داشتند و چون برجام هم یک موفقیت هایی داشته است به ایشان لبیک گفتند و رای دادند.
 
ابراهیمی در خصوص وعده های رئیسی، تصریح کرد: آنچه آقای رئیسی وعده دادند تجربه نشده بود اما در مورد آقای روحانی ایشان بر مرکب سوار و دولت مستقر نتیجه اش این است که وعده هایی که از سوی ایشان داده شد از سوی مردم عملیاتی تر دیده می شود. مردم احساس کردند که وعده های آقای روحانی قابل عمل است اما هنوز تجربه ای از آقای رئیسی نداشتند که وعده های او را قبول کنند. لذا معتقدم وعده ای که دولت مستقر می دهد برای مردم نقدتر از آن است که کسی که هنوز "نه به دار است و نه به بار" وعده می دهد. در این شرایط تردید حاصل می شود که این وعده شدنی است یا نشدنی...
 
وی افزود: از این به بعد به هر حال آقای روحانی تعهدات زیادی را قبول کرده و اگر به وعده هایی که داده اند عمل شود اصولگرایان هم خوشحال می شوند. اگر این وعده ها عملیاتی شود کشور گلستان می شود. 
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان آرای بدی در شوراها نداشتند و آرایی که پیش از این کسب کرده بودند را داشتند اما حضور مردم بیشتر شد و نتیجه آن این چیزی است که می بینیم. امیدواریم به یکدیگر کمک کنند تا پیامدهای انتخابات برای همه مردم باشد.
 
ابراهیمی همچنین در خصوص نوع تبلیغات رئیسی و از جمله دیدار با خواننده زیر زمینی و تاثیر آن بر روی آرا، اظهارداشت:‌ من آن فرد را نمی شناسم. ممکن است که دیدار آقای رئیسی با خواننده زیر زمینی موجب ریزش آرا شده باشد چون متدین ها توقع نداشتند بنابراین ممکن است آثار منفی بر روی متدین گذاشته باشد.- اعتماد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر