کد خبر: 21544
A
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا:

انتخابات در ۲ شهر شاکی دارد/ تفاوت معناداری در تجمیع آرای ۵۰ منتخب تهرانی نبوده است/ تا ظهر امروز نتایج نهایی انتخابات اعلام عمومی می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در تماس‌های تلفنی‌ای که تاکنون داشته ایم تفاوت معناداری در تجمیع آرای ۵۰ منتخب تهرانی نبوده است وظهرکه آمارهای مکتوب به دستمان می‌رسد بصورت دقیقتر می‌توانیم هر صندوق را به بررسی کنیم که چقدر با شمارش اولیه تفاوت داشته است.

انتخابات در ۲ شهر شاکی دارد/ تفاوت معناداری در تجمیع آرای ۵۰ منتخب تهرانی نبوده است/ تا ظهر امروز نتایج نهایی انتخابات اعلام عمومی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از میزان، محمد محمودی شاهنشین درخصوص نتایج نهایی بازشماری آرای ۵۰۰ نفر اول منتخب در انتخابات شورای شهر تهران اظهارکرد: آمار نهایی فعلا اعلام نشده، اما تا ظهر آماده می‌شود.
 
وی ادامه داد: در تماس‌های تلفنی‌ای که تاکنون داشته ایم تفاوت معناداری در تجمیع آرای ۵۰ منتخب تهرانی نبوده است وظهر که آمارهای مکتوب به دستمان می‌رسد بصورت دقیقتر می‌توانیم هر صندوق را به بررسی کنیم که چقدر با شمارش اولیه تفاوت داشته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا درخصوص چرایی تجمیع دوباره آرا ۵۰ نفر اول منتخب در تهران گفت: باتوجه به اینکه تجمیع آرا توسط سیستم انجام شده، می‌خواهیم یکبار هم بصورت دستی انجام شود تا به صحت کار سیستم پی ببریم.

محمودی شاهنشین درخصوص اینکه آیا تجمیع آرا به دستور آقای لاریجانی بوده یا آقای چمران اضافه کرد: دوستان اعتراض شان را مستقیم به ما نگفته اند و به آقای لاریجانی داده بودند که ایشان هم به ما منعکس کردند و تصمیم گرفتیم کار تجمیع آرا را انجام دهیم.

وی یادآور شد: بالاخره رئیس مجلس آقای لاریجانی هستند و این مجلس است که روی انتخابات شورای شهر و روستا نظارت می‌کندو ما هم به عنوان هیئت نظارتی که منتخب مجلس است روی نظارت بر انتخابات کار می‌کنیم و در هرصورت آقای لاریجانی هم رئیس مجلس هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا افزود: اینکه چه تعداد از افراد رای شان تجمیع شود به پیشنهاد آقای لاریجانی بوده است و بنا شد اگر تفاوت معنا داری دیدیم کار را ادامه دهیم، ولی تاکنون چنین تفاوتی را ندیده ایم.

محمودی درباره اعلام نتایج نهایی منتخبان شورای شهر و روستای کل کشور نیز بیان کرد: یکی دو شهر مانند اهواز، یکی دوشاکی دارد که در حال تنظیم صورتجلسه‌ها و مراحل نهایی کار در این حوزه‌ها هستند و تقریبا کار شمارش آرا در تمام کشور پایان یافته است. 

وی در پایان تصریح کرد: تا امروز ظهر نتایج نهایی منتخبان شورای شهر و روستای کل کشور اعلام عمومی می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر