کد خبر: 21726
A

کریمی‌اصفهانی: تفکر احمدی‌نژادی بین اصولگرایان منفور است/ باید از گروه‌های افراطی اعلام برائت کنیم

عضو جبهه پیروان بر این عقیده است که حمایت‌های بی‌اندازه اصولگرایان از دولت‌های نهم و دهم باعث ایجاد یک ذهنیت منفی در میان مردم شده به همین دلیل در انتخابات‌های اخیر نتوانستند اعتماد و نظر مردم را به سمت خود جلب کنند.

کریمی‌اصفهانی: تفکر احمدی‌نژادی بین اصولگرایان منفور است/ باید از گروه‌های افراطی اعلام برائت کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ احمدکریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا   با اشاره به انتخابات اخیر و پیروزی حسن روحانی،گفت: به نظرم این اتفاق جدیدی نیست؛ در آیات قرانی هم آمده که هر چند صباحی کار در دست یک گروه است. طبیعتا آنچه که برای ما مهم و اساسی است اعتلای نظام است. پیروز این انتخابات پرشور رهبر انقلاب و مردم بودند. 

 وی ادامه داد: در مناظراتی که پیش از انتخابات میان نامزدهای انتخاباتی رخ داد بخش اعظمی از مشکلات مردم و جامعه مطرح شد و با توجه به وعده‌های که کاندیداها دادند مطالبات عمومی مردم نیز بیشتر شده است. رئیس‌جمهور منتخب باید به همه وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند تا اعتماد مردم را بیش از پیش به خود جلب کند. به عنوان یک اصولگرا می‌گویم که رقابت‌ها تمام شده و اکنون زمان رفاقت است،‌ تمام کاندیداها باید داشته‌هایشان را برای کمک به دولت منتخب به کار بگیرند. 
 
عضو جبهه پیروان،‌ با بیان اینکه ما در سایه وحدت می‌توانیم پیام پیروزی را تحقق ببخشیم،خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید در شورای‌شهر و ریاست‌جمهوری به منتخبین مردم کمک کنند،؛ با این انتخابات همه دنیا متوجه شد که ایران از دموکراتیک‌ترین کشورهای جهان است. 
 
وی ادامه داد:‌ فرقی ندارد اصلاح‌طلبان روی کار باشند یا اصولگرایان‌! همه باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم. مسئله اشتغال و مهارگرانی باید در دستور کار دولت قرار بگیرد. قطعا ما اگر در درون به وحدت و همگرایی برسیم، به راحتی می‌توانیم انسجام و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
 
این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه ریاست مجدد حسن‌روحانی دور از انتظار نبود،‌ خاطرنشان کرد: معمولا دوران ریاست‌جمهوری دو دوره‌ای است و انتخاب دوباره‌ی آقای روحانی قابل پیش‌بینی بود. هر گروه و جریانی که بتواند عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد مورد حمایت و انتخاب مردم قرار خواهد گرفت.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به دوران 8 سال ریاست محموداحمدی‌نژاد گفت:‌ او هیچ‌گاه یک اصولگرا نبود بلکه با عنوان و طناب اصولگرایی بالا آمد؛ احمدی‌نژاد یک خائن به کشور است. اینکه فردی اصلاح‌طلب یا اصولگرا نباشد اما از اسم آن‌ها استفاده کند قطعا چهره جریان مورد نظر را در میان مردم خدشه دار خواهد کرد. به نظرم یکی از دلایل ناکامی اصولگرایان در دهه 90،‌ انتخاب بد و حمایت بدتر آن‌ها از دولت نهم و دهم است. 
 
وی ادامه داد:‌ بزرگترین مشکل اصولگرایان حمایت از دولت‌ نهم و دهم بود که طبیعتا این حمایت‌ها اثرات منفی در ذهن مردم  به جا گذاشت. معتقدم حمایت از یک خائن،‌ نتیجه‌ای جز شکست در پی نخواهد داشت.  
 
احمدکریمی اصفهانی با اشاره به اینکه آن‌چیزی که اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را زمین‌گیر می‌کند،‌ تندروی است، تصریح کرد:‌ ما باید از همه گروه‌های افراطی و تندرو اعلام برائت کنیم زیرا حمایت و ارتباط با آن‌ها همواره محکوم به شکست است. در خصوص حمایت یاران و وزرای احمدی‌نژاد از رئیسی باید بگویم که در این مورد با همه اصولگرایان صحبت شده بود. ما نمی‌توانیم بگوییم هر فردی که در دوران احمدی‌نژاد حضور داشته تفکر او را هم دارد!‌ به طور یقین می‌گویم هر فردی که تفکر احمدی نژاد را داشته باشد در میان اصولگرایان منفور خواهد بود. 

عضو جبهه پیروان در پایان گفت:‌ احمدی‌نژاد برای همه ما به تاریخ پیوسته است. به همه اصولگرایان توصیه می‌کنم که دولت و اشتباهات گذشته را عبرتی برای آینده قرار دهند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر