کد خبر: 21744
A
مدیرکل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

۱۰ استان خط قرمز ‌حجاب را رد کرده‌اند

مدیرکل فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر جداول کارشناسی شده وضعیت حجاب در شهرها و استان‌های کشور را مورد ارزیابی قرار دهیم خواهیم دید که ۱۰ استان کشور خط قرمز این واجب شرعی را رد کرده‌اند.

۱۰ استان خط قرمز ‌حجاب را رد کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمد صحت‌قول بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر بزرگ‌ترین خاکریزی که دشمن در چند سال اخیر جرات دست درازی به آن را نداشت به راحتی با جریان یافتن بسیاری از آسیبهای اجتماعی به بنیان ناگسستنی و مقدس خانواده دست یافته و برای فروپاشی آن سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده است. 

وی با اشاره به اینکه در صورت نبود راهکارهای اساسی و هدفمند در برابر حیله‌های دشمنان بنیان خانواده تا 5 سال آینده تزلزل حادی را تجربه خواهد کرد، افزود: همانطور که در روایات و احادیث متعددی به شان و منزلت والای خانواده اشاره شده و مباحثی عظیم در راستای اهداف این بنیان ناگسستنی به مردم ارائه شده ‌نباید به سادگی از این اندوخته چندین و چند ساله‌ای که دشمن از ابتدا بر روی آن سرمایه‌گذاریهای کلانی انجام داده گذر کرد.

مدیرکل فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور آمار حجاب شرعی در کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با ورود برخی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی به نهاد خانواده‌های ایرانی هنوز هم می‌توان به وجود 50 درصدی حجاب شرعی بانوان در کشور افتخار کرد که باید سعی داشت تا با استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون این مقدار را روز به روز به حالت بهتر خود پیش برد.

صحت‌قول ادامه داد: اگر جداول کارشناسی شده وضعیت حجاب در شهرها و استان‌های کشور را مورد ارزیابی قرار دهیم خواهیم دید که 10 استان کشور خط قرمز این واجب شرعی را رد کرده‌اند و همین امر می‌تواند زنگ خطری برای همه ما به ویژه طلایه‌داران تبلیغ که همان جامعه طلاب و روحانیت هستند، باشد.

وی اظهار کرد: حاشیه‌نشینی، بی‌اعتقادی، بی‌هویتی، بی‌اعتنایی به قانون، طلاق، اعتیاد و بی‌حجابی از آن دسته معضلات و آسیبهای اجتماعی هستند که اگر به موقع و با روشهای دینی درمان نشوند ریشه جامعه اسلامی را نیز مبتلا خواهند ساخت.

مدیرکل فرهنگی و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ارج نهادن به منزلت والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب جهاد ارزنده شهدای مدافعان حرم را نیز ایثاری در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما نباید با فعالیتهای شبانه‌روزی در فضاهای مجازی که توسط کشورهای غربی با سوءنیت طراحی و در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است زحمات و تلاشهای این عزیزان را نادیده گرفته و در حق آنان ظلم کنیم.- تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر