کد خبر: 21985
A
سخنگوی فراکسیون مستقلین به دیده بان ایران خبر داد:

علی مطهری حذف نمی شود / تلاش می‌کنیم رئیس و نواب حفظ شود/ هر فراکسیون 3 نفر در هیئت رئیسه خواهد داشت

لاهوتی به اختلاف با فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: در یک مرحله از مذاکرات فراکسیون امید موافق حضور هر 3 فراکسیون در هیئت رئیسه نبود اما تصمیم ما حضور 3 فراکسیون در هیئت رئیسه است که این موضوع موجب اختلاف شده بود که با مذاکرات دوباره فراکسیون امید حضور هر 3 فراکسیون در هیئت رئیسه را پذیرفت.

علی مطهری حذف نمی شود / تلاش می‌کنیم رئیس و نواب حفظ شود/ هر فراکسیون 3 نفر در هیئت رئیسه خواهد داشت

دیده بان ایران _محمود اکبری کیا: اختلاف بین فراکسیون امید و فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی بر سر انتخابات هیئت رئیسه مجلس از جمله خبر هایی است که این روز ها در صدر اخبار مجلس قرار دارد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به استراتژی این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که نواب رئیس حفظ شوند و 9 نفر سایر ارکان هیئت رئیسه در بین 3 فراکسیون تقسیم شود.

وی با بیان اینکه نقل قول های دیگری نیز مطرح است که نمی شود بر روی آن تکیه کرد،  ادامه داد: نتیجه آخرین بحث و تلاش این بود که هر 3 فراکسیون در هیئت رئیسه حضور داشته باشند و رئیس و نواب حفظ شوند.

وی به اختلاف با فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: در یک مرحله از مذاکرات  فراکسیون امید موافق حضور هر 3 فراکسیون در هیئت رئیسه نبود اما تصمیم ما حضور 3 فراکسیون در هیئت رئیسه است که این موضوع موجب اختلاف شده بود که با مذاکرات دوباره فراکسیون امید حضور هر 3 فراکسیون در هیئت رئیسه را پذیرفت.

سخنگوی فراکسیون مستقلین در پاسخ به این سئوال که گفته می شود برخی ها به دنبال حذف آقای مطهری و وکیلی از هیئت رئیسه مجلس هستند اظهار کرد: ما به هیچ عنوان برروی افراد بحث نکردیم خصوصأ بر روی آقای مطهری بلکه نگاه ما در تمامی جلسات این بود که نواب رئیس حفظ شود.

وی ادامه داد: آقای مطهری را انسانی شجاع، مستقل است که ما حفظ ایشان را در هیئت رئیسه مجلس مثبت می دانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر