کد خبر: 22084
A

عضو فراکسیون امید مجلس: فراکسیون امید به دنبال ایجاد تعامل است

محمد رضا نجفی: کف مطالبات فراکسیون امید تثبیت وضع موجود در هیات رئیسه مجلس شورا ی اسلامی است که به عنوان یک واقعیت پذیرفته شده که باز هم فراکسیون امید به دنبال استمرار بخشیدن به کف مطالبات خود است.

 عضو فراکسیون امید مجلس: فراکسیون امید به دنبال ایجاد تعامل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدرضا نجفی پیرامون برنامه‌های فراکسیون امید در زمینه انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:  برداشت من از برنامه های فراکسیون امید این است که همه تلاش و انگیزه این فراکسیون، ایجاد یک وفاق و همدلی برای تعیین هیات رئیسه‌ای متناسب با واقعیت های مجلس و جامعه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش فراکسیون امید برای توافق با 2 فراکسیون دیگر جهت ایجاد همدلی در جریان انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: فراکسیون امید مبتنی بر واقعیت های محیطی و محاطی مجلس به دنبال ایجاد تعامل است.

وی افزود: کف مطالبات فراکسیون امید تثبیت وضع موجود در هیات رئیسه مجلس شورا ی اسلامی است که به عنوان یک واقعیت پذیرفته شده که باز هم فراکسیون امید به دنبال استمرار بخشیدن به کف مطالبات خود است.

نجفی بیان کرد: اگر فراکسون مستقلین بر این نهج با فراکسیون امید همراه باشد که 2 نایب رئیس فعلی مجلس در منصب های فعلی خود باقی بمانند، هیچ مناقشه‌ای بین فراکسیون امید و فراکسیون مستقلین در زمینه انتخابات هیات رئیسه مجلس وجود نخواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: همه حرف ما این است که آقای مطهری در نایب رئیسی مجلس باقی بماند، زیرا مشی وی در انتخابات مختلف مورد پسند مردم قرار گرفته و مردم این سبک از عملکرد را قبول دارند و همین وضعیت ایجاب می‌کند آقای مطهری در جایگاه نایب رئیسی مجلس حفظ شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات هیات رئیسه حضور علی مطهری و مسعود پزشکیان به عنوان نواب رئیس یک مسئله پر اهمیت و استراتژیک برای فراکسیون امید است، اظهار داشت: به هیچ وجه نمایندگان فراکسیون امید، عدول از این هدف را برای خود مجاز نمی‌دانند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ نواب فعلی رئیس مجلس، گفت: در صورت تحقق این هدف هیچ اختلافی با فراکسیون مستقلین نخواهیم داشت و بر روی رئیس و نواب رئیس توافق خواهیم داشت.- خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر