کد خبر: 22153
A
نعمت احمدی در گفتگو با دیده بان ایران :

احمدی نژاد می‌خواهد مظلوم نمایی کند و نهاد های امنیتی را ناکار آمد نشان دهد

در پی تخلیه محل استقرار محافظان محمود احمدی‌نژاد که به گفته مشاور او دوشنبه و با حکم دادستانی صورت گرفت، دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم شماره حسابی برای «واریز کمک‌‌‌های مردمی» اعلام کرد.

احمدی نژاد می‌خواهد مظلوم نمایی کند و نهاد های امنیتی را ناکار آمد نشان دهد

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا:  «دولت بهار» علت این اقدام را «ایجاد محدودیت در حفاظت از جان ریاست محترم جمهوری سابق» که «موجب بروز موج گسترده اعتراضات مردمی» شده اعلام کرده است.

نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری در گفتگو با دیده بان ایران در واکنش به این اقدام با بیان اینکه عملکرد ایشان دو وجه دارد، اظهار کرد: «ساختمانی که آقای احمدی نژاد 4 سال به غیر حق و با استفاده از بیت المال در اختیار داشته  با حکم قانون تخلیه شده است و احمدی نژاد قصد دارد که  اینگونه مظلوم نمایی کند.»

وی ادامه داد: تعداد نفراتی که یک فرد در سطح رییس جمهور سابق باید به عنوان محافظ داشته باشد را قانون مشخص می‌کند و قطعا محلی برای محافظان و وسیله نقلیه در اختیارش قرار می دهند. 

وی به بخشی از اطلاعیه دفتر رئیس دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: «احمدی نژاد قصد دارد با صدور این بیانیه این حس را به طرفدارانش القاء کند که جان من در خطر است و نهاد های امنیتی را نا کار آمد نشان دهند چرا که محافظت از مسؤلین بر عهده نهاد های ویژه امنیتی است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر