کد خبر: 22160
A
پیرمؤذن با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس؛

رئیس و نواب رئیس ابقاء می شود

پیرمؤذن : چون اکثریت تأثیرگذار است فراکسیون امید باید تلاش کنند تا جذب حداکثری داشته باشد و بتوانند در این گونه موارد تاثیر بیشتری داشته باشند.

رئیس و نواب رئیس ابقاء می شود

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا برگزار خواهد شد و اظهار نظر‌های زیادی در خصوص ترکیب آن به گوش می‌رسد.

کمال الدین پیرمؤذن نماینده مجلس نهم در گفتگو با دیده بان ایران اظهار کرد:  به عقیده بنده و با عنایت به استقبالی که قاطبه نمایندگان از ریاست جمهوری آقای روحانی داشتند این موضوع در خصوص رئیسه نیز ادامه خواهد داشت و همین ترکیب هیئت رئیسه با اندکی اختلاف در سطح منشی و خزانه‌دار حفظ خواهد شد.

وی ادامه داد: تردید ندارم مسائلی که گروه های مخالف دولت در مجلس مطرح می‌کنند حاشیه ای است و عملأ چیزی عاید این گروه با تعداد محدود رای در مجلس نخواهد شد و رای اعتمادی که به سه وزیر کابینه دولت یازدهم دادند نشان داد که اکثریت با دولت است و این موضوع تکرار خواهد شد. 

پیرمؤذن افزود: چون اکثریت تأثیرگذار است فراکسیون امید باید تلاش کنند تا جذب حداکثری داشته باشد و بتوانند در این گونه موارد تاثیر بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اعضاء فراکسیون امید گفت: چون تعداد زیادی از اصلاح طلبان تایید صلاحیت نشدند؛ از لایه های  دوم و سوم برای حضور در لیست استفاده کردند و این عدم شفافیت‌ها و حساسیت‌ها نسبت به عملکرد فراکسیونی در مجلس انجام می‌گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر