کد خبر: 22161
A

تکرار مطالبه پخش ربنای شجریان از صدا و سیما| نماینده پاکدشت: همه مشتاق پخش صدای ملکوتی شجریان هستند

درخواست پخش ربنای استاد شجریان و دعوت چهره‎های معمم کشور به پرهیز از رفتار هیجانی بعد از انتخابات،‌ موضوعاتی بودند که از سوی نماینده مردم پاکدشت و نماینده مردم تهران در پایان جلسه امروز مجلس مطرح شدند.

تکرار مطالبه پخش ربنای شجریان از صدا و سیما| نماینده پاکدشت: همه مشتاق پخش صدای ملکوتی شجریان هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در تذکری خطاب به صدا و سیما گفت: عامه مردم از صدا و سیما انتظار دارند که صدای ملکوتی ربنای آقای شجریان را از تلویزیون پخش کنند، همه مشتاق هستند اما نمی دانیم که چرا پخش نمی‌شود.

البته در جلسه پیشین مجلس -یکشنبه،7 خرداد- هم موضوع ربنای استاد شجریان در مجلس مطرح شده بود و نماینده جبهه پایداری او را فردی «معلوم الحال» خطاب کرد و از پیگیری رئیس جمهور برای پخش ربنای استاد شجریان در صدا و سیما،‌ انتقاد نمود.

احمد مازنی نماینده دیگری بود که در تذکر شفاهی خود به موضوع انتخابات اشاره و از اظهار نظرهای بعد از انتخابات که موجب تشویش می‌شود، انتقاد کرد.

او ضمن رد دسته بندی میان رقبای انتخاباتی،‌ گفت: واقعیت این است که انتخابات در ایران بین گفتمان های مختلف درون نظام است نه طبق اظهارات برخی که رقابت را بین نیروهای انقلابی و جبهه مقابل انقلاب می دانند.

مازنی در ادامه صحبت‎هایش تأکید کرد: یک تذکر به شخصیت های تاثیرگذار روحانی و فعالان سیاسی اعم از حامیان نامزدهای منتخب و غیرمنتخب دارم. به جای دامن زدن به اختلاف‎ها فضای کشور را به سمت عقلانیت و آرامش هدایت کنید و زمینه را برای رونق اقتصادی و تامین مطالبات مردم فراهم کنید. ادامه رفتار هیجانی، در شان بزرگان و افراد معمم نیست.

او در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: از شما انتظار دارم که با تمام توان و به دور از حاشیه سازی برخی از افراد، مطالبات مردم را فراموش نکنید و از طریق تعامل وسیع‌تر با مجلس و قوه قضائیه و رهبری در جهت تلطیف فضای کشور اقدام کنید.

پیش از این نیز در در جلسه روز یکشنبه، چند نماینده به دسته بندی آرای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به حلال و حرام از سوی موحدی کرمانی واکنش نشان داده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر