کد خبر: 22193
A

حاجی‌بابایی گزینه نمایندگان ولایی برای نایب رئیسی مجلس

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) مجمع عمومی این فراکسیون از انتخاب گزینه‌های فراکسیون نمایندگان ولایی برای کرسی نایب رئیسی و همچنین سه عضو هیات رئیسه خبر داد.

حاجی‌بابایی گزینه نمایندگان ولایی برای نایب رئیسی مجلس

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان گزینه این فراکسیون برای تصدی کرسی نایب رئیسی مجلس انتخاب شد. همچنین با رای اعضا من و آقایان قاضی‌زاده هاشمی و فرهنگی به عنوان سه گزینه فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رئیسه مجلس انتخاب شدیم.

وی انتخاب گزینه‌های فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رئیسه مجلس را در راستای تعامل با دو فراکسیون مستقلین و امید عنوان کرد.

به گفته این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، مجمع عمومی فراکسیون ولایت متشکل از دو فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی نیز تا ساعتی دیگر برای تصمیم‌گیری در مورد انتخابات هیات رئیسه مجلس تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، آخرین توافق صورت گرفته بین سه فراکسیون مستقلین، ولایی و امید حفظ رئیس، معرفی دو کاندیدای نایب رئیسی از سوی فراکسیون امید و معرفی یک کاندیدای نایب رئیسی از سوی هر کدام از فراکسیون‌های مستقلین و ولایی و همچنین تقسیم سایر کرسی‌های هیات‌رئیسه به نسبت ۳-۳-۳ بوده است.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر