کد خبر: 22340
A
فاضل میبدی در گفتگو با دیده بان ایران:

بازندگان انتخابات دوازدهم برای دولت روحانی بحران درست می کنند / دولت تیم رسانه ای قوی می خواهد/ موانع زیادی مقابل دولت روحانی از سوی برخی نهادها و صدا و سیما ایجاد خواهد شد

فاضل میبدی: قطعأ کسانی که در عرصه انتخابات خود را بازنده احساس می‌کنند؛ ممکن است هر روز برای دولت موانع و بحران ایجاد کنند که در این چند روزی که از انتخابات می گذرد آن را مشاهده می کنیم که برخی از روزنامه‌ها و تریبون‌ها ‌در برابر دولت مشغول سنگ اندازی هستند و نمی خواهند اجازه دهند که دولت موفق شود.

بازندگان انتخابات دوازدهم  برای دولت  روحانی بحران درست می کنند / دولت تیم رسانه ای قوی می خواهد/ موانع زیادی  مقابل دولت روحانی از سوی برخی نهادها و  صدا و سیما ایجاد خواهد شد

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: کابینه دولت دوازدهم در حال شکل گیری است و کارشناسان و صاحب نظران با نقد عملکرد دولت در برخی از حوزه ها خواستار تشکیل کابینه قوی‌تری هستند.

محمد تقی فاضل میبدی،  عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با دیده بان ایران  تحلیل خود را درباره رویکرد  روحانی در دومین دوره ریاست جمهوری ارائه گفت این فعال سیاسی گفت: آقای روحانی با رویکرد خاصی که به اعتدال و اصلاحات نزدیک است وارد عرصه انتخابات شد و 4 سال زمان دارد تا خیلی از کار ها وعده هایی که داده است را انجام دهد.

حجت السلام و المسلمین فاضل میبدی ادامه داد: شرط این‌کار این است که افرادی که به عنوان همکار با اقای روحانی انتخاب می شودند در هر سطحی که هستند باید رویکرد آقای روحانی را قبول داشته باشند و مطالبات مردم را به طور جدی بپذیرند.

میبدی به چینش کابینه اشاره کرد و گفت: نباید ناهمگونی و اختلاف در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی باشد و به گونه ای کابینه تشکیل شود که بتواند این مطالبات را بر آورده کند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود:آقای روحانی باید تمام کار‌هایی که انجام داده است را به مردم اطلاع رسانی کند و بگوید که چه کار‌هایی انجام شده است.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به موانع دولت اشاره کرد و گفت: طبیعتأ دولت در انجام کارهای خود با موانعی روبرو خواهد شد که این موانع ازناحیه برخی نهادها و یا صدا و سیما ایجاد خواهد شد. 

استاد دانشگاه مفید ادامه داد:  قطعأ کسانی که در عرصه انتخابات خود را بازنده احساس می‌کنند؛ ممکن است هر روز برای دولت موانع و بحران ایجاد کنند که در این چند روزی که از انتخابات می گذرد آن را مشاهده می کنیم که برخی از روزنامه‌ها و تریبون‌ها ‌در برابر دولت مشغول سنگ اندازی هستند و نمی خواهند اجازه دهند که دولت موفق شود.

عضو مجمع محققین و مدرسین گفت: دولت اگر موانع و مشکلات خود را به مردم نگوید استخوان زخمی است که بعد ها برای آن مشکل خواهد شد

استاد دانشگاه مفید به تیم اطلاع رسانی دولت اشاره کرد و گفت:  تیم اطلاع رسانی دولت به عقیده بنده ضعیف، نا همگون و یا معتقد به رویکرد دولت نبود و نتوانست به خوبی عمل کند که نمونه آن را در انتخابات مشاهده کردیم.

وی گفت: دولت باید تیم رسانه ای قوی داشته باشد و مردم در جریان کار ها و موانع دولت قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر