کد خبر: 22363
A
نماینده مردم نوشهر:

کابینه روحانی برای دولت بعدی نیاز به ترمیم دارد

احمدی لاشکی با بیان اینکه با انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور همه تمکین کردند، اظهار کرد: شورای نگهبان صحه بر این انتخابات گذاشت و در کلیت مورد تایید قرار گرفت و در ۱۲ مرداد نیز تحلیف و شروع به‌کار دولت دوازدهم است.وی رای بیش از ۲۳ میلیون نفر به روحانی را نشان دهنده رضایتمندی مردم از عملکرد دولت وی عنوان کرد و گفت: حال نوبت مسئولان است و دولت باید در فراهم ساختن رفاه، آسایش و آرامش مردم تلاش کند.

کابینه روحانی برای دولت بعدی نیاز به ترمیم دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به نزدیک شدن به زمان ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد اظهار کرد: راه امام راحل، یاد و نام ایشان باید در برنامه ها و محورهای کاری ما ملاک عمل قرار بگیرد و امروز به پشتوانه فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در کشور افزود: حضور پر شور مردم نشان دهنده این است که ملتی فرهیخته داریم که به رای اکثریت اعتماد کرده و احترام می‌گذارند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: از بین هزار و ۶۰۶ نفر تنها ۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شدند و دو نفر نیز در میانه راه کنار کشیدند و تنها چهار نفر باقی ماندند و در این دوره ۴۲ میلیون نفر با وجود کاستی ها و مشکلات و وضعیت سخت معیشتی پای صندوق های رای آمدند و باز هم کنار رهبر و مسئولانشان حضور یافتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه با انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور همه تمکین کردند، اظهار کرد: شورای نگهبان صحه بر این انتخابات گذاشت و در کلیت مورد تایید قرار گرفت و در ۱۲ مرداد نیز  تحلیف و شروع به‌کار دولت دوازدهم است.

وی رای بیش از ۲۳ میلیون نفر به روحانی را نشان دهنده رضایتمندی مردم از عملکرد دولت وی عنوان کرد و گفت: حال نوبت مسئولان است و دولت باید در فراهم ساختن رفاه، آسایش و آرامش مردم تلاش کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر داشتن یک برنامه درست و مدون توسط دولت جهت پیشبرد اهداف اظهار کرد: در گذشته حوزه صنعت و معدن و تجارت برنامه خوبی نداشت و درحوزه تعاون و کار و رفاه نیز اینگونه بود و بدین معناست که نیاز به ترمیم کابینه است و باید نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف با رویکرد جدی دولت برطرف شود.

احمدی لاشکی گفت: برای اخذ رای در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تشخیص اینکه چه کسی سکونت دائم دارد کار سختی است و باید دولت ابزاری را در این زمینه با صدور کارت شهروندی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات شوراها هنوز به طور کامل بسته نشده است و در چند روز اخیر مناطق معترض بازشماری برخی از صندوق‌ها روی می دهد تا شفاف سازی برای اعتراض کنندگان وجود داشته باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: اینکه کشوری همانند ژاپن جزو سه کشور اول اقتصاد دنیا شده است تنها با تکیه بر منابع انسانی است که امروز به این جایگاه در حوزه رفاه و ارامش اقتصادی رسیده است.

وی تاکید کرد: امروز به این نتیجه رسیدیم که باید روی آموزش و پرورش بیشتر کار شود و مدیر و مسئول باید خلاقیت داشته و برنامه محور باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه درس گرفتن با شعار حل نمی‌شود، تصریح کرد: تا وقتی اختلاس وجود داشته باشد شعار فایده ندارد و باید مسیر را درست انتخاب کرد.

احمدی با اشاره به خریداری دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان تامین اجتماعی چالوس در هفته قبل اظهار کرد: این دستگاه وارد بیمارستان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر