کد خبر: 22456
A
هاشمی پور ، نماینده کهگیلویه و بمهئی‌در مجلس :

امسال فقط می‌خواهم برای اشتغال مردم کار کنم

نماینده کهگیلویه و بمهئی در استان کهگیلویه وبویر احمد با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری گفت: تصمیم دارم از این به بعد فقط برای اشتغال مردم کار کنم.

امسال فقط می‌خواهم برای اشتغال مردم کار کنم

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، عدل هاشمی پور" در مراسم کلنگ زنی چند طرح راهی و معابر شهرستان بهمئی با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری، به دستاوردهای خود برای مردم بهمئی در چند حوزه ورزشی و عمرانی پرداخت و گفت:از این به بعد می خواهم برای اشتغال مردم کارهای اساسی کنم.

نماینده4شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:کارهای خوبی در حوزه عمرانی و ورزش برای شهرستان بهمئی صورت گرفت ؛بهسازی آسفالت 22 روستای شهرستان را در برنامه داریم و در حوزه ورزش نیز 8 میلیارد و 250 میلیون تومان در امر ورزش اعتبار کسب کردیم که پیمانکار آن  مشخص شد و از چند روز دیگر مشغول به کار می شوند.

تخصیص 5 میلیارد تومان برای بهسازی خیابان‌های بهمئی

هاشمی پور با تقدیر از همکاری وزارت نفت، افزود:حدود 5 میلیارد تومان بهسازی و آسفالت 9 خیابان شهر لیکک را داریم که کلید این پروژه زده شد و  اعتبار این پروژه‌ها همگی از حوزه نفت است و در حال حاضر بودجه کافی دارند .

وی گفت: اتفاق خوب دیگری که امروز رخ داده تجهیز کارگاه جاده لیکک به جایزان است ؛ 2 و نیم میلیارد تومان سال گذشته و 2 میلیارد تومان در سال جدید اعتبار در نظر گرفته شد که امیدواریم با یک زمان بندی مناسب این اعتبار جذب شود.

نماینده 4 شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:سعی می کنیم از این به بعد بیشتر در کنار مردم باشیم و زمان بندی برای پروژه ها را در نظر بگیریم و به دنبال منابع اشتغال زا باشیم.

وی افزود: از همه اینها مهم تر تلاشی بود که برای پرداخت عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی بهمئی صورت گرفت که با قولی که از وزیر نفت گرفتیم، این اعتبار به صورت قسطی به حساب شهرداری لیکک واریز می شود و برای اولین بار مبلغ 550 میلیون تومان به عنوان اولین قسط این عوارض به حساب شهرداری لیکک واریز شد.ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر