کد خبر: 22469
A

ضرورت التزام عملی به ولایت فقیه از سوی مسئولان اجرایی

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: التزام عملی به ولایت فقیه مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی نظام اسلامی ایران است.

ضرورت التزام عملی به ولایت فقیه از سوی مسئولان اجرایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدجواد آیت‌الهی» در خطبه‌های این هفته 12 مرداد ماه نماز جمعه یزد، با اشاره به رویدادهای مهم پیش‌رو، اظهار کرد: روز دهم ماه مبارک رمضان، سالروز رحلت حضرت خدیجه(ص) است.

وی گفت: حضرت خدیجه کبری اولین زنی بود که به خداوند و دین مبین اسلام ایمان آورد و نقش مهمی در ترویج مکتب ناب محمدی ایفا کرده است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را یکی دیگر از وقایع و رویدادهای مهم پیش‌رو دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) تنها عالمی بود که توانست حکومتی اسلامی پایه گذاری کند.

آیت‌الهی از قول مقام معظم رهبری امام خمینی(ره) را حقیقتی همیشه زنده عنوان کرد و ادامه داد: حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) مهم‌ترین رسالت مسئولان نظام اسلامی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری را مهم‌ترین دستاورد انقلاب دانست و بیان کرد: هر قدر از عمر انقلاب اسلامی سپری می شود، مدیریت و مقبولیت مقام معظم رهبری بین اقشار مختلف جامعه بیشتر مشخص و اثبات می‌شود.

امام جمعه موقت یزد خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی ایران، تأکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری بیش از پیش در دستور کار مسئولان اجرایی نظام قرار گیرد.

وی التزام عملی به ولایت فقیه را ضروری دانست و بیان کرد: حرف ولی‌فقیه، حرف دین و خدا است و همه باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

آیت الهی با اشاره به نزدیک شدن سالروز شهادت شهید صدوقی، خاطرنشان کرد: شهید صدوقی فقط مخصوص استان یزد نبود و بازوی توانمندی برای انقلاب و امام خمینی(ره) بوده است._ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر