کد خبر: 22472
A

نجابت رقیبان را ارج بنهید

امام جمعه بجنورد خطاب به رئیس جمهور گفت: نجابت رقیبان را ارج بنهید.

نجابت رقیبان را ارج بنهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» در نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات افزود: رقیبان رئیس جمهور در سال 92 و 96 نجابت به خرج دادند اما ما شاهد نجابت رقیبان در سال 88 نبودیم.

وی با اشاره به این‌که دکتر حسن روحانی هم رئیس جمهور افرادی هست که وی رای دادند و هم رئیس جمهور افرادی هست که به وی رای ندادند، ادامه داد: در این دور از انتخابات 16 میلیون نفر به رئیس جمهور رای ندادند و دولت باید این پیام را دریافت کند که این تعداد اقلیت نیستند.

یعقوبی با بیان این‌که در سه چهار سال گذشته هر جا کاری بر زمین می‌ماند دولت بیان می‌کرد این امر به خاطر کوتاهی انجام شده در دولت گذشته است، اظهار کرد: اما باید دولت جدید به این موضوع توجه کند و این موضوع را از ادبیات خود حذف کند.

وی با اشاره به حضور 41 میلیونی ملت ایران در انتخابات تصریح کرد: دوباره ملت ایران دشمنان را با حضور خود به شگفتی وا داشت چرا که آن ها تصور نمی کردند مردم با این گستردگی در انتخابات شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد به ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماه کسب تقواست، در این ماه فرصت‌های بی‌بدیلی ایجاد می‌شود که مردم می‌توانند از آن بهره گیرند.

وی افزود: ماه رمضان ماه فرصت فرار از گناه است، ماهی که انس و الفت با قران کریم به وجود می‌آید.

یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: سال‌ها از رحلت امام می‌گذرد اما هنوز راه، آرمان و مسیر امام زنده است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را بعد از پیامبر و امامان به جهانیان نشان داد و توانست اقتدار و عزت اسلامی را به دنیا نشان دهد.

به گفته امام جمعه بجنورد اخلاص و تواضع از سرمایه های امام راحل بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر