کد خبر: 22537
A

محکومیت تلاش تل‌آویو در یهودی‌سازی قدس قبله اول مسلمین

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، نشست اخیر عوامل رژیم اشغالگر قدس در نزدیکی میدان البراق در قدس قدیمی را محکوم کرد.

محکومیت تلاش تل‌آویو در یهودی‌سازی قدس قبله اول مسلمین

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین امیرعبداللهیان دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، نشست اخیر عوامل رژیم اشغالگر قدس در نزدیکی میدان البراق در قدس قدیمی را محکوم و اضافه نمود: در پی سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین فلسطین اشغالی و در آستانه پنجاهمین سالگرد اشغال بخش شرقی قدس شریف، رژیم نامشروع صهیونیستی تلاش گستاخانه‌ای را در راستای یهودی و صهیونیستی سازی قدس شریف آغاز نموده است.

امیرعبداللهیان با تقبیح تلاش معدودی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی تأکید کرد: تنها از مسیر استمرار مقاومت، وحدت گروههای فلسطینی و پایداری ملت فلسطین و با حمایت کشورها و مردم مسلمان منطقه و وجدان‌های آگاه بشری می‌توان به آزادی فلسطین دست یافت. امر مهمی که با  توکل بر خدای سبحان تحقق یافتنی است.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین قویاً ادامه خواهد داد._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر