کد خبر: 22652
A

کوربین: باید مذاکرات "دشواری" با عربستان در پی حملات لندن داشته باشیم

رهبر حزب اپوزیسیون انگلیس اعلام کرد: لندن باید مذاکرات دشواری را با عربستان سعودی و دیگر کشورهای حوزه خلیج (فارس) درباره حمایت مالی از افراط گرایی داشته باشد.

کوربین: باید مذاکرات "دشواری" با عربستان در پی حملات لندن داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جرمی کوربین پس از سرگیری کمپین انتخاباتی‌اش در شمال انگلیس اعلام کرد: رای گیری در انگلیس برگزار خواهد شد تا این مساله به همگان نشان دهد که دموکراسی در این کشور با حمله "لاندن بریج" که منجر به کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن دست کم ۴۸ نفر دیگر متوقف نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید در برابر اسلام هراسی مقاومت کنیم. ما در روز هشتم ماه ژوئن در انتخابات حضور داشته و نشان خواهیم داد که دموکراسی ما بسیار قدرتمند است.

او افزود: همچنین ما باید مذاکرات دشواری با عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج (فارس) که با حمایت مالی ایدوئولوژی افراط گرایی را شعله ور می‌کنند، داشته باشیم.

در پی وقوع این حمله تروریستی، ترزا می نخست وزیر انگلیس نیز اعلام کرد، انتخابات پارلمانی زودهنگام طبق برنامه پنجشنبه جاری (۱۸ خرداد) برگزار می‌شود.

ترزا می که مقابل دفتر نخست‌وزیری سخنرانی کرد، گفت: خشونت‌ هرگز نمی‌تواند در روند دموکراتیک ما خللی ایجاد کند، بنابراین این کارزارها از امروز (دوشنبه) از سر گرفته می‌شود و انتخابات پارلمانی طبق برنامه روز پنجشنبه انجام می‌شود._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر