کد خبر: 22714
A

کواکبیان: در انتخابات هیئت رئیسه مجلس "بچه مثبت" بودم/ لاریجانی با خنده: انشاءالله منظم‌تر باشید

کواکبیان از لاریجانی خواست چون «بچه مثبتی» در زمان رأی‌گیری هیئت رئیسه بوده، یک اتاق سه در چهار برای اعضای اتحادیه بین‌المجالس آسیایی اختصاص دهد. رئیس مجلس هم با خنده و شوخی پاسخ او را داد.

کواکبیان: در انتخابات هیئت رئیسه مجلس "بچه مثبت" بودم/  لاریجانی با خنده: انشاءالله منظم‌تر باشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،‌ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، پس از قرائت گزارش انتخاباتی وزیر کشور و سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، در تذکری گفت: حق هیئت رئیسه هست که هر کسی را دعوت کند تا گزارش دهند اما این حق را هم برای نماینده ها قائل بشوید که سئوالاتشان را بپرسند. در مواردی برخی مدعی بودند که تعرفه ها دیر رفته و صف ها هم طولانی بوده است. ما در این باره سوال داشتیم.

او ادامه داد: این خواهش بنده در مورد گزارش آقای قاضی زاده- سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری- هم هست،‌ صدا  و سیما در دو روز آخر از مرز بی طرفی خارج شده بود و حق بود که به صدا و سیما تذکر میدادند.  اینکه مدام به فضای مجازی «گیر» بدهیم، بحث دیگری است که اصلا در اختیار ما نیست. اگر ما رادیو و تلویزیون خصوصی داشتیم شاید اصلا لازم نبود اینگونه در مورد صدا و سیما بحث کنیم.‌ در گزارشی که ایشان دادند این نکته را رعایت نکردند.

این عضو بین المجالس آسیایی در بخش دیگری از تذکرش از بی توجهی مجلس نسبت به حضور گروهی از نمایندگان در اتحادیه بین‌المجالس،‌ گلایه کرد و گفت: 8 ماه است که به اتحادیه بین المجالس رفته ایم و همین هم باعث شده که جزء منظم ترین نمایندگان نباشم و گرنه همه می دانند که یک ثانیه هم تاخیر برای حضور در مجلس ندارم. اجازه بدهید که یک گزارش از این اتحادیه قرائت کنیم. درخواست یک اتاق  سه در چهار هم داده بودیم که آن هم انجام نشد.

کواکبیان سپس با خنده گفت: چون بچه بسیار مثبتی موقع رای گیری در انتخابات هیئت رئیسه بودم، خواهش می‎کنم که به این موضوع توجه داشته باشید.

لاریجانی که در برابر سخنان پایانی کواکبیان،‌ خنده اش گرفته بود،‌ پاسخ داد: انشاءالله موفق باشید و در آینده منظم تر هم باشید. آن گزارش شما را آقای قاضی زاده پیگیری کنند که در دستور بگذاریم.- خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر