کد خبر: 22777
A

تشکیل پرونده کیفری برای نماینده سابق اردبیل با عنوان توهین به مقدسات

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال برخی ادعا‌ها و تحرکات انجام شده از سوی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پرونده کیفری با عنوان توهین به مقدسات برای وی تشکیل شد.

تشکیل پرونده کیفری برای نماینده سابق اردبیل با عنوان توهین به مقدسات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال برخی ادعاها و تحرکات انجام شده از سوی کمال‌الدین پیرموذن نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی پرونده کیفری با عنوان توهین به مقدسات برای وی تشکیل شد.

وی افزود: وی که در دوران تبلیغات انتخاباتی به دنبال آسیب رسیدن به برخی بنر‌ها و پوسترهای تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات اقدام به برخی ادعا‌ها و نسبت دادن این حرکت‌ها به واقعه کربلا کرده بود اکنون باید پاسخگوی این ادعا‌ها بوده و در محاکم قضایی در مقابل افکار عمومی جوابگو باشد.

 

دادستان عمومی و مرکز استان اردبیل گفت: برای رسیدگی به این موضوع دادستانی در قالب پرونده کیفری ورود کرده و تحت عنوان توهین به مقدسات پرونده برای این شخص تشکیل شده و با جدیت پیگیر پاسخگویی وی در محاکم قضایی هستیم.

 

عتباتی از پیگیری و تعقیب این پرونده توسط دادستانی خبر داد و گفت: هرگونه تخلف و ادعا و نسبت دادن برخی حرکت‌ها به ساحت مقدس ائمه اطهار و مقدسات دینی و مذهبی توهین به مقدسات تلقی شده و در این زمینه هیچ گونه چشم‌پوشی با مدعیان این حرکت‌ها و ادعا‌ها نخواهیم داشت.

 

وی از برخورد با هر گونه توهین به مقدسات و ساحت ائمه اطهار (ع) در اردبیل خبر داد و افزود: تمامی این امور با توجه به حساسیت آن و جایگاه ویژه مسائل دینی و مذهبی در بین مردم، توسط دادستانی با جدیت پیگیری می‌شود و اجازه نخواهیم داد برخی افراد با ادعاهایی اذهان مردم را جریحه‌دار کنند.- تسنیم

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر