کد خبر: 22789
A

واکنش خاورمیانه‌ای به حمله تروریستی تهران

مقام‌های رسمی کشورهای عربی با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌‌ای حوادث تروریستی را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) محکوم کردند.

واکنش خاورمیانه‌ای به حمله تروریستی تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از وب‌سایت شبکه المیادین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز در بیانیه‌ای با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران اعلام کرد:‌ «حملات تروریستی اراده تهران را در غلبه بر تروریسم افزایش می‌دهد.»

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «انفجارهای تروریستی در تهران بازخورد مقرراتی است که در نشست تروریسم در ریاض وضع شده بودند.»

این گروه فلسطینی تصریح کرد: «جنایت‌های تروریستی، تهران را از مبارزه با تروریسم تکفیری صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین باز نمی‌دارد.»

حمه همامی، رئیس جبهه خلق تونس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «هدف تروریست‌ها از هدف قرار دادن ایران، افزایش هرج و مرج و تنش (در منطقه) است. آمریکا و اسرائیل نقشه دارند تا در مرحله بعدی طرح خود، تنش‌های کنونی را به درگیری میان شیعه و سنی بکشانند.»

وی افزود:‌ «داعش تنها یک ابزار است و عربستان نمی‌تواند از آن تبری بجوید. سعودی‌ها پایه‌گذار اصلی تروریسم در منطقه هستند.»

از سوی دیگر وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای علاوه بر محکوم کردن حادثه تروریستی در تهران با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.- انا

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر