کد خبر: 22818
A
رئیس اتاق تهران اعلام کرد:

جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را محکوم می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پیامی اعلام کرد: جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را با نهایت اندوه محکوم می‌کند.

جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را محکوم می‌کند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود خوانساری در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز تهران اعلام کرد: اقتدار و امنیت یکی از مهمترین دست‌آوردهای ملی کشور به شمار می‌آید که در سایه وحدت، هم‌دلی و اعتدال مسولان و مردم برای ایران عزیز بدست آمده‌است.

غم‌‌انگیز آن‌که این سرزمین طی ۴ دهه گذشته، جوانان و شهروندان گرانقدر بسیاری را برای حفظ همین آرامش و امنیت  از دست داده و امروز باید تاسف خورد که جهل حاکم براندیشه ترور، از میان عزیزان کشور بازهم قربانیانی گرفته اما با وجود حادثه تروریستی تاسف بار امروز و با امید به عدم تکرار چنین حوادثی باید خداوند را قدردان بود که در سایه سخت‌کوشی‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های سربازان وطن و دلسوزان کشور همچنان می‌توانیم به سرزمینی امن و رو به توسعه در منطقه‌ای پراز حادثه و اتفاق ببالیم.

جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را با نهایت اندوه محکوم می‌کند و امید است که همگی ما با پاسداشت امنیت موجود در کشور، تلاش کنیم که سایه ترور و ترویسم از سر منطقه و بخصوص ایران دور شود.همچنین به خانواده شهدای بیگناه این حادثه تسلیت گفته و امیدواریم آنها ما را در غم خود شریک بدانند. به امید روزی که ایرانی امن، آباد و توسعه یافته برای فرزندان آینده این کشور مهیا باشد.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر