کد خبر: 22840
A

دستگیری یک زن در رابطه با حوادث دیروز

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با حادثه روز گذشته یک خانم دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی قرار دارد.

دستگیری یک زن در رابطه با حوادث دیروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علاءآلدین بروجردی (رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی) که در صحنه بازسازی حمله تروریستی حرم مطهر امام خمینی(ره) حاضر شده بود؛ در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وضعیت کشورمان از لحاظ امنیتی در منطقه، حامیان تروریست اطلاعات کافی را در خصوص اهمیت کشور ما داشتند.

وی ادامه داد: من به عنوان کمیسیون امنیت ملی کشور به نیروهای امنیتی و انتظامی خسته نباشید عرض می‌کنم و از آنها تشکر می‌کنم اما در مقابل حرکت افراد تروریست بسیار پست بود. در رابطه با حادثه روز گذشته یک خانم دستگیر شده است و در اختیار نیروهای امنیتی قرار دارد.

بروجردی به بیانات رهبر معظم نیز اشاره کرد و گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری که حادثه دیروز ترقه‌بازی بود این بدان معناست که عظمت کشور ایران بسیار زیاد است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: حمله به حرم امام به این خاطر بود که امام معمار جمهوری اسلامی است و آنها در هر دو عملیات ناموفق بودند.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر