کد خبر: 22859
A

بروجردی: تروریست‌ها از داخل کشور جذب گروه‌های تروریستی شده‌اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات درباره حادثه تروریستی تهران هنوز ادامه دارد گفت: تروریست‌ها از داخل کشور جذب گروه‌های تروریستی شده‌اند.

بروجردی: تروریست‌ها از داخل کشور جذب گروه‌های تروریستی شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، علاء الدین بروجردی در جریان  عیادت از مجروحان  حادثه تروریستی دیروز تهران در بیمارستان اظهار کرد: بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند اطلاعات لازم در اختیار مردم ایران قرار خواهد گرفت. اما روند کار کاملا تحت کنترل است. هدف این حادثه تلخ که از موضع ضعف دشمن در حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی انجام شد، مشخصا مردم بوده است که با الطاف الهی و عملکرد خوب نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سپاه به نتیجه نرسید. 
 
وی ادامه داد: دشمن، صحن مجلس را هدف داشت که فقط توانستند به ساختمان جانبی مربوط به مراجعه کنندگان، ضربه بزنند. این حرکت زبونانه و ذلیلانه در اراده پولادین ملت ایران اثری نخواهد داشت. 
 
بروجردی همچنین درباره هویت و تابعیت تروریست‌ها خاطر نشان کرد: معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی تابعیت این افراد را ایرانی دانستند، در حقیقت این افراد از داخل کشور جذب گروهک‌های تروریستی شدند و آموزش دیدند، ولی اطلاعات دقیق به مرور به اطلاع مردم خواهد رسید. 
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره ادامه روند عادی برگزاری جلسات مجلس نیز اظهار کرد: روز یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس طبق اعلام دستور کار هفتگی برگزار خواهد شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر