کد خبر: 22867
A
جمالی:

تروریست زن وظیفه راهنمایی تروریست‌ها را به عهده داشته است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه زن بازداشت شده عملیات تروریستی حرم مطهر اهل بخش‌های جنوبی کشور بوده است، گفت که این زن وظیفه راهبری و راهنمایی تروریست‌ها را داشته است.

تروریست زن وظیفه راهنمایی تروریست‌ها را به عهده داشته است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،محمدجواد جمالی در گفت‌وگویی با اشاره به بازدید از محل حادثه حرم مطهر امام (ره) گفت: روز گذشته بعد از حادثه تروریستی حرم یک زن در دام نیروهای امنیتی و انتظامی گرفتار شد. این تروریست اصالت ایرانی داشته و اهل بخش‌های جنوبی کشور است.

وی گفت که وظیفه این زن راه بلدی و راهنمایی تروریست‌ها بوده و با آنها همکاری شهری و همکاری اجتماعی می‌کرده است. ماموریت او برای حمله تروریستی به حرم مطهر به عنوان یک راهنما و راه بلد بوده است.

وی با تکذیب صحبت‌های منتسب به او مبنی بر اینکه این زن سرویس‌های جنسی به تروریست‌ها می‌داده است گفت: بنده چنین چیزی نگفتم. وظیفه این زن هدایت افراد و سرویس‌های اجتماعی و نه جنسی بوده است. او همراهی پشتیبانی می کرده و به عنوان راه بلد بوده است.

جمالی همچنین گفت که همدستان این تروریست در حمله تروریستی به حرم نیز ایرانی بوده و مربوط به نواحی غربی کشور بودند. این زن تروریست هیچگونه نسبت خویشاوندی و قومیتی با دیگر تروریست‌ها نداشته است.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر